Yeni Aile

43 7 0
                                    

Bir hafta sonra Çocuk Koruma Servisi Adrien Agreste'ye mutlu olabileceği ve bir daha ihmal edilmiş ya da dışlanmış hissetmeyeceği yeni bir ev, bir fırın dairesi verdi. Gabriel Agreste, kötü ebeveynliğin sonuçlarıyla yüzleştiği için oğlunu kaybetti ve onu geri almak için o yerin yakınına bile gidemiyor. İtibarı alt üst olmuştur.

Cat Blanc, Marinette'in travma sonrası stres bozukluğunu atlatmaya çalışması nedeniyle hâlâ gerçek dünyadadır. İyi tarafından bakacak olursak, aşık olduğu kızın onunla birlikte yaşaması onu mutlu ediyordu. Sakarlığı ve kekemeliği ne zaman Marinette'e yaklaşsa onu rahatsız etse de, artık karanlıkta yaşamadığı için kendini çok daha iyi hissediyor.

Kedi Blanc hâlâ dışarıda, pençelerini geçirebileceği bir av bulmak için pusuya yatmış vahşi bir kedi olarak dolaşıyor. Artık Paris'te Kara Kedi'nin karşıtı olarak biliniyordu.

Bir hafta boyunca Adrien, babasının onu sıkı bir diyete tabi tutması nedeniyle çok fazla yemek yemedi. Ama şimdi özgür olduğu için hiçbir kısıtlamaya ihtiyacı yoktu. Artık normal yemekler yiyebilir ve kendisine göz kulak olacak bir koruma olmadan dışarı çıkabilir. Artık modellik yapmaya zorlanmasına gerek yok. İnsanlar ünlü modeli gerçekten özlediler ama onun kendi seçimleriyle normal bir çocuk olmak istediğini anladılar.

Adrien, "Ailenle kalmama izin verdiğin için gerçekten minnettarım Marinette," dedi.

"Hiç sorun değil. Ben ve ailem sana gerçekten iyi davrandık. Cat Blanc'ın seni o sözde evden çıkarmak için gerçekten Çocuk Koruma Servisi'ne gittiğine inanamıyorum. Neden sana yardım etti?" Marinette merak etti.

Adrien ona Kara Kedi olduğunu söyleyemeyeceğini ya da babasının bir süper kötü olduğunu her zaman bilmesine izin veremeyeceğini biliyordu. Bir yalan uydurmak zorundaydı.

"Belki de ne kadar acı çektiğimi fark etti ve doğru şeyi yapmaya karar verdi" diye yalan söyledi Adrien.

Marinette, "Bu Blanc'ın derinlerde bir kalbi olduğunu gösteriyor," dedi.

"O iyiliğin tam tersi. Ama belki de bir şey ona kendi dünyasını hatırlatmıştır," diye tahmin yürüttü Adrien omuz silkerek.

"Olabilir. Ve şimdilik Noir'in terapisi sayesinde kendimi çok daha iyi hissediyorum" dedi Marinette.

"Heh, sanki sana fazladan 9 can vermiş gibi" diye kıkırdadı Adrien.

"Öyle de denebilir," diye kıkırdadı Marinette.

"Ve ben de sana yardım ettim. En iyi terapist olmayabilirim ama seni önemsiyorum" dedi Adrien.

"Teşekkür ederim, Adrien" Marinette ona sarıldı.

"Kara Kedi sana hep prensesim der. Sen gerçekten de bir prenses gibisin" Adrien ona sarıldı.

"Sanırım bu Kara Kedi'yi parlak zırhlı bir kara şövalye yapıyor" diye şaka yaptı Marinette.

"Komik" diye kıkırdadı.

-

Daha sonra Adrien yüzünü gizlemek için siyah bir kapüşon giydi ve şehirde yürüyüşe çıktı. Hayatında her zaman yapmak istediği şeyi yapmakta hiç bu kadar özgür hissetmemişti, tıpkı gerçek bir gencin yapacağı gibi. Plagg, sahibinin sonunda kendini dışarı atmasından gurur duyuyordu.

Adrien, Cat Blanc'ın kaldırımda bir fareyi yakaladığını görünce durdu. Sarışın, kötü kediyi herkesin içinde kimsenin görmesine izin veremezdi. Hızla ona doğru koştu ve bileğini yakalayarak dikkatini çekti.

"Ne yapıyorsun sen? Gel buraya! Hemen!" Adrien kimse onları görmeden onu ara sokağa çekti.

"Ne oluyor? Beni birçok kişi gördü" diye cevap verdi Blanc umursamaz bir ses tonuyla.

White Fear TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin