Kara Kedi Marinette'i pastanedeki eve geri getirdi çünkü Kara Kedi Blanc Marinette'e zarar vermekle ilgilenmiyordu. Kendi zaman çizgisinde kıyamet hapishanesinde kaldıktan sonra Paris'i çok özlemiş gibiydi. Siyah kedi, kendisinin akumatize olmuş bu versiyonunun alternatif bir boyuttaki zaman çizgisinde nasıl akumatize olduğunu merak ediyordu.
Şimdilik, prensesine görsel ikizinin kimseye zarar vermek gibi bir niyeti olmadığını ama Shadow Moth'a karşı çok güçlü bir nefreti olduğunu söyledi. Ayrıca prensese, eğer o ölürse kendisinin de öleceğini söylemiş.
"Kim bilir ne kadar uzun bir süre boyunca çok acı çekmiş ve delirmiş gibi görünüyor. Kimseyi öldürmeyeceğine dair verdiği sözü tuttu." Kara Kedi prensesine açıkladı.
"Evet ama yine de beni korkutuyor," dedi Marinette.
"Bu hale gelmesinin bir nedeni var ama ben bilmemeyi tercih ederim," dedi Kara Kedi
"Sence onda gerçekten biraz akıl sağlığı var mı?" Marinette miyavlayan kedi peluşunu sıkarken sordu.
"Sanırım o benim alternatifim," dedi Kara Kedi.
"O senin tam tersin. Sen okşanmayı seviyorsun ama o sevmiyor," dedi Marinette.
"Biliyorum. Ama üzerimde bir tılsım olduğu sürece akumatize olmayacağım," dedi Kara Kedi.
"Uğur Böceği sana bir tane verirse," dedi Marinette.
"Oh, prenses. Neden bu kediciği gülümsetiyorsun?" Alaycı bir şekilde sordu.
"Çünkü sen nazik bir ruhsun," dedi Marinette ve onun çenesini kaşıdı.
Prensesi ve leydisi tarafından okşanmayı sevdiği için mutlulukla mırıldandı, "Teşekkür ederim prenses," dedi Kara Kedi.
"Rica ederim kedicik" Marinette onu yanağından öptü.
"Yarın okula geri döneceksin. Ama iyi olacağına emin misin? Çarpıntın olmayacak mı?" Kara Kedi tekrar bu korkunç duruma düşmeyeceğinden emin olmak için sordu.
"İyi olacağıma eminim. Ne de olsa Adrien bana da yardım etti," dedi Marinette.
"Tamam. Sadece bir şey olursa ara," dedi Kara Kedi.
"Tamam ama sen de dikkatli olmalısın. O kedi dövüşü çok ölümcüldü" dedi Marinette.
"Evet, ama seni takip etmediğinden emin olacağım. İyi şanslar Marinette" Kara Kedi çatıya doğru yönelir.
"İyi şanslar Kara Kedi" Marinette el salladı.
-
Yatak odasının penceresine ulaşıp Adrien'a dönüştüğünde, Cat Blanc'ı yatakta mavi gözlü beyaz bir kediyle birlikte gördü.
"Merhaba kardeşim," dedi beyaz kedi.
"Şimdi ne istiyorsun Blanc?" diye sordu Adrien.
"Babanın sana bir kukla gibi davranmadığından emin olmak. Ondan nefret ediyorum ve boğazını parçalamak istiyorum." Blanc kedisini sevdi.
"Ben kimseyi böyle öldürmem ve bunu sen de biliyorsun!" Adrien öfkeyle cevap verdi.
"Peki babanın gerçek yüzünü gördüğünde bu ne kadar sürecek? Arkadaşlarını tehdit edebilir, kafanı yalanlarla doldurabilir, seni asla dinlemeyebilir. Devam edebilirim." Blanc karanlık bir şekilde kıkırdadı.
"Çizgiyi aştığında. Marinette'e bakmamı yasaklamasına tahammül edemedim" dedi Adrien.
"Benim demek istediğim de bu. Seni ve arkadaşlarını desteklemiyor. Seni neyin mutlu ettiğini görmüyor. Marinette ile bir çift olduğunuzu düşünsene, baban seni okuldan alabilir ve bir daha arkadaşlarını ve kız arkadaşını göremezsin." Blanc kedisiyle birlikte ona doğru yürüdü, "Ya da evcil bir kediniz olduğunu düşünün, onu zalim bir yere gönderirdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White Fear TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP
FanficTÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Kitabın yazarı GothNebula Marinette, en büyük korkusu olan Cat Blanc'ın zihninde oynadığı oyunlar yüzünden uykusuzluk çekmektedir ve onu rahatlatabilecek birinin yardımına ihtiyacı vardır.