Doğaçlama

44 7 0
                                    

Cat Blanc şimdi kendisi gibi mavi gözlü beyaz kedisiyle terk edilmiş bir apartmanda yaşıyor. Bu dünyada kaos yaratmak istiyordu ama Kara Kedi aklına geldi çünkü kendi leydisiyle yaptığı kahramanlıkları hatırlıyordu ama o günler çoktan geride kaldı. Alternatif zaman çizgisi silinmiş ama onu hatırlayan tek kişi olan Marinette ve Uğur Böceği onu zihninden hayata döndürmüş.

"Merak etme tatlım." Kedisini mırıldanırken sevdi, "Bu kötü kedi avını bir hayalet gibi ürkütecek" Göz kırptı ve pencereden dışarı çıktı.

Marinette'in kokusu onu Grand Hotel'e götürdü ve balkona atladı. Pencerenin kilitli olmamasına şaşırdı ve Kara Kedi'nin prensesini koruduğunu gördü. Pencereyi açtı ama meslektaşı onu duydu ve bileğini yakaladığında onu tırmalamak üzereydi.

"Şşşt..... onu uyandırmak istemeyiz kardeşim. Tekrar kana bulanmak yazık olur" diye kıkırdadı Blanc hınzırca.

"Neden buradasın?" Kara Kedi sordu ve onu içeri aldı ama uyumakta olan Marinette'i korudu.

"Madem onu korumakta bu kadar iyisin, zarar görmediğinden ya da daha kötüsü ölmediğinden emin ol. Eğer o ölürse, ben de ölürüm. Neden? Çünkü ben onun hayal dünyasından geldim." Blanc bunu ona açıklıyor.

"Neden anti'ye dönüşüyorsun?" Kara Kedi sordu.

"Hmph, ben hala bir kötü adamım, Noir. Ben senim ama iyinin tam tersiyim. Ne de olsa zavallı babanın sana karşı katı olmamasını sağladım." Blanc sırıttı.

"Evet, teşekkürler. Ama senden uzakta olması gerekiyor" dedi Noir.

"Evet, bunu biliyordum. Artık benden korkmasa bile, onun zihnindeki hayal dünyasına geri dönüyorum." Blanc açıkladı.

"Buna rağmen onun zihninde kilitli kalacaksın," dedi Noir.

Blanc, Marinette'in uyanmaması için onu dışarı balkona çekti, "Bu şekilde ifade edersen, evet. Tıpkı senin kötü Uğur Böceği'nden korktuğun gibi"

"Evet, ben de senti versiyonuyla savaştım," dedi Noir.

Blanc, "Evet ve daha sonra varoluştan serbest bırakılarak öldü," dedi.

"Ve Adrien, insanlara karşı durmalısın. Kötü insanların sana ne yapman gerektiğini söylemesine izin vermeyi bırakmalısın. Özellikle de babanın. Benim alternatif zaman çizgimde, babam hayatımın aşkını benden ayrılmaya zorlayarak tehdit etmeye çalıştı." Blanc balkonun parmaklıklarını kavradı.

"Öyle mi yaptı?!" Noir'ın nefesi kesildi.

"Evet, onun çocuğu olmaktan ziyade onun tarafından kullanıldığımı hissettiğim zamandı," dedi Blanc korkulukları tırmalayarak.

"Hayır, benim babam asla böyle bir şey yapmaz!" Noir buna inanmayı reddetti.

"Yaptı. Bir düşünsene. Bir keresinde en iyi arkadaşın Nino'yu tehdit etmişti. Senin için bir doğum günü partisi düzenlemek isteyen en iyi arkadaşının ne kadar çaresiz olduğunu hatırlıyor musun?" Blanc ona bunu hatırlattı.

Noir durakladı ve bir an düşündü, sonra "Haklısın!" dedi.

"Kesinlikle. Peki Nino'ya ne oldu?" Blanc bunun cevabını biliyordu.

"Akumatize edilerek Bubbler'a dönüştürüldü," dedi Noir.

"Kesinlikle" Blanc başını salladı.

"Ve doğum günümüz bir felakete dönüştü" diye ekledi.

"Evet, öyle oldu," dedi Noir kedi kulaklarını indirerek.

"Dediğim gibi, babanın sana ne yapman gerektiğini söylemesine izin vermeyi bırakmalısın," dedi Blanc.

White Fear TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin