Gün geçtikçe Kara Kedi Marinette'in yemek yemesine yardım etmek zorunda kaldı. Ebeveynler kedinin kızlarına Çin yemeği yedirmesini izledi. Sonunda Kara Kedi'nin, babası tekrar kaçtığını düşünmeden önce eve dönmek için 30 dakikası kaldı.
"Pekala Marinette, birazdan gitmem gerekiyor," dedi ona.
Ancak bu, dehşete düşmüş genç koruyucunun kolunu tutmasına ve gitmesini engellemesine neden oldu. Blanc'la Kara kedi ile tekrar yüzleşmek istemiyordu.
"Prenses, yüzük üzerinde fazla zamanım yok" diye açıklamaya çalıştı.
"Bu gece geri döneceğine söz verir misin?" Marinette yalvardı.
Kara Kedi "Geleceğim prenses," dedi ve elinin tersini öptü.
Daireden çıktı ve malikâneye geri döndü. Babası o kadar katı ve ketumdu ki kedigil artık onun etrafında olmak istemiyordu. Sanki ona doğru davranmıyormuş gibiydi.
Kara Kedi kendi kendine, "En azından Marinette'in neden panik atak geçirdiğini artık biliyorum," dedi.
Yatak odasının penceresine ulaştı ve yeşil bir parıltıyla dönüşüm sözcüklerini söyledi. Tüm o sertlikten kollarını gerdi.
"En azından artık Pigtails'in neden korktuğunu biliyoruz," dedi Plagg, yemek için peynir dolabına giderken.
"Rüyalarında benim kötü bir versiyonumdan," dedi Adrien, akumatize edilirse yıkıma neden olacağını düşünerek, "Ama bunun gerçeğe dönüşmesine izin vermeyeceğim Plagg. Bu benim doğamda yok" diye devam etti.
"Beyaz bir kedi versiyonu olduğunu söyledi. Anlamıyorum. Beyaz kedilerin iyi şans getirmesi gerekmiyor mu?" Plagg peynirini yerken sordu.
"Ben de öyle düşünmüştüm. Siyah olanlar kötü şans getirir" diye cevap verdi Adrien.
"Evet. Ve bizim dünyamızda iyi şansı Uğur Böceği kullanır" dedi Plagg.
"Uğur Böceği'nden bahsetmişken, umarım iyidir. Bir haftadır ne bir akuma ne de bir sentimonster var" dedi Adrien, akşam yemeği vakti geldiğinden ve babasının orada olmayacağını bildiğinden kapıdan çıkarken.
Plagg saklanmadan önce "Belki de çok fazla pozitiflik" dedi.
Adrien yemek odasına yönelirken "Belki de," dedi ve Plagg Adrien'in ceketinin içine saklandı.
Nathalie tableti tutarken ona "Baban akşam yemeği için burada olmayacak, Adrien" dedi.
"Her zamanki gibi" diye sessizce cevap verdi Adrien.
Sekreter yanından ayrılırken o da yerine oturur, "Her zamanki gibi izole bir hayatla baş başa kaldım. Çok yakında depresyon ve kaygıya yakalanacağım" dedi kendi kendine.
Plagg, "Özgür olmak için bir şekilde bir yol bulmamız gerekiyor," dedi.
"18 yaşıma geldiğimde, evet. Ama babam tek başıma yaşamama izin vermiyor. Prensesi görmeye gitme vakti geldi." Tabaktaki yemeği görmezden gelip üst kattaki odama çıktım.
-
Marinette hâlâ Kara Kedi'nin aklından çıkmadığını görüyordu. Gerçek Kara Kedi'nin bir an önce gelmesini umuyordu. Bir söz verdi.
"Sorun ne Marinette? Beyaz kedilerin iyi şans getirdiğini sanırdım. Gözlerimiz mavi." Cat Blanc onun saçlarına dokunur.
"Uzak dur!" Marinette sızlandı.
"Bunu yapamam leydim. Aklınıza dadanan bir hayalet gibiyim." Cat Blanc mırıldandı ve bacağına dokundu.
"Lütfen durun!" Marinette ona vurmak için yakındaki bir yastığı kaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White Fear TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP
FanficTÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Kitabın yazarı GothNebula Marinette, en büyük korkusu olan Cat Blanc'ın zihninde oynadığı oyunlar yüzünden uykusuzluk çekmektedir ve onu rahatlatabilecek birinin yardımına ihtiyacı vardır.