CRAWSIS

PAIGE POV

this yah big crawsis gyal yah man. "yuh couldn't see mi and nuh see mi" I said to Leanna afta she come a come ask mi bout the ppl dem man. "Gyal the time yuh tek a cuss wid mi stop tek ppl man and guh learn fi keep one and the time yuh tek deh worry bout who fah mn mi a tek yuh fi guh learn fi stop rub pussy and guh learn fi do geometry" I replied.

Faith laughed but I was so upset. "Girl stop vex up yuh face mon" she said while laughing, "no but mi nuh trouble the likkle witch looking gyal and she come deh fas with mi". "Girl nuh yuh and har bredda deh" faith reminded me "shhhhh so yuh affi loud that up" I said yes I was dating her brother but mi neva want nobody know seh mi and him did a talk, the boy is so nice to me and a time fi mi find a good man who treats me like i deserve.

After lunch we when back to class and did some Labs and SBA. "Girl mi can't believe cxc inna two more months", "best believe, well at least we almost done" faith said with all a the confidence in the world.

Faith was always the brightest one out of the two of us but honestly Csec had her really stressed out and had her lose all confident in herself so it was good to see her being confident about finishing all her SBA and Labs.

FAITH'S POV

After school me and Paige decided to go to KFC and grab some lunch. When wi reach a KFC drive through one of the work a dem a come ask wi if wi a work pon the side because a the first dem a see schoolers a drive dem own car go a school.

When wi finally got out KFC and I dropped Paige off at home I headed home. I was so tired so as soon as I got home I went straight into the shower. After that wonderful shower I when to heat up the KFC inna the microwave and scroll through my phone and that's when I realized that cardi b and offset nah get a divorced and Chrisean and har b gone back together.

"No body nah stand pon business" I thought to myself. Afterwards I ate my lunch and went to bed. Inna the 3am hours mi wake up and start to do homework and finish mi bio labs.

Life of a grade 11 student.

*********************************************************************************************************************************************
Hey y'all hope y'all are enjoying these chapters so far❤️✨