ALINTI☆

235 26 3
                                    

Helooo

Nasılsıniz?

Hep iyi olun♡

Aslında bölümü bitirdim ama düzenlemem gerekiyor birkaç gün sonra yeni bölümü paylaşacağım.

Şu an izlenme sayımız o kadar da çok değil ama bu sorun değil çünkü yavaş yavaş daha fazla okuyucumuz olacak.

Kitabıma bir şans verdiğiniz için çok mutluyum♡

♡♡♡

Bir anda etrafımızı saran bir sürü kurtla ne yapacağımızı şaşırmıştık, bu kurtlar o kadar büyüktü ki normal bir kurt bedenine göre on kat daha iri yarı ve büyüklerdi.
"Miyikis inana" yine kendi çapında sansür kullanarak küfrünü etmişti Alav.
"Cafer bez getir evladım"

Büyük ettiştik. Bu kurtlar bize hiç iyi bakmıyordu.

Sadece hırlıyorlardı, dişlerini sert bir şekilde gıcırdatarak ağızlarındaki salyaları çıkartıyorlar boğazlarından gelen derin hırıtırlarla daha da ürkütücü gözüküyorlardı.

O kadar çoklardı ki biz en az elli kişi onlar ise beş yüze yakınlardı. Fakat daha etrafımızı sarmamış sadece büyük bir kalabalık olarak önümüzde duruyorlardı o kadar vahşi gözüküyorlardı ki herhangi bir yaratığın onlardan korkmaması mümkün bile değildi.

Bir anda kafama dang eden şeyle donup kaldım.

Bu bir oyundu.

Oyunun adı ise satrançtı.

En önde piyonlar vardı.

Yani bizler.

Arkamızda ise vezir, şah ve onları koruyan diğer taşlar vardı.

Yani Layla ve Parla aynı zamanda onların yanında duran diğer profesörler.

Bizi kandırmışlardı.

Buraya gelmelerinin sebebi barış değildi. Savaştı.

Elime baktım. Kılıç ve Kalkan.

Üstüme baktım. Zırhlı kıyafetler.

Sırtıma baktım. Oklar ve silahlar.

Bizi kendilerinin yarattığı yeni askerler olarak kullanacaklardı.

Hayır. Bizi bir kalkan olarak kullanacaklar.

Muhtemelen giydiğimiz kıyafetler savaşta kullanılan normal kıyafetler değildi, üst düzey teknolojiye sahip olan bilim insanları uzaktan kontrol edebilecekleri zırhlı kıyafetler yaratmışlardı.

Bizler bu savaşta kullanılan küçük piyonlar olacaktık.

Ben bunları düşünürken etrafımda benim yaşlarımda olan her genç korkuyla ileriye bakiyordu.

Kimse bu durumu fark etmemişti henüz.

Ne kadar da zavallılar, sen de onlar gibiydin.

Diye konuştu iç sesim.

Evet. Ben de onlar gibiydim ama artık her şeyi anladım ve dediğim gibi kirli amaçlarını öğrendiğim anda neler yapabileceğimi hepsini göstereceğim.

Gösterecektim de.

🔥🔥🔥

DEYFE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin