DEYFE☆ GİRİŞ

726 48 21
                                    

Adeta gecenin en parlak karanlığında gibiydim.

Bulunduğum yeri aydınlatan tek ışık kaynağı ayın parlak ışığıydı, ayın bu ışığı beyaz tenimin daha çok parıldamasına sebep oluyordu.
Üstümde askılı V yaka uzun yeşil elbisem, sağ bacağımda diz kapaklarımın bir karış üstünde olan derin yırtmacım bu gece için ideal bir dekoliteydi.

Uzandığım komlarda esen hafif rüzgar temini soğutmak yerine mayıştırıyordu, dizlerime kadar gelen su dalgaları ise huzurlu hissettiriyordu.

Huzura ihtiyacım vardı.

Yorgundum.

Çok hem de, ve çok yorgun olmak için çok sebebim vardı.

Kimsesizdim.

Ama ben kimsesiz bir genç değildim kimsesiz bir çocuk değildim ben kimsesiz bir bebektim.

Ben henüz bebekken kimsesizdim, bir anne ve bir baba henüz bebeği 3 aylıkken yetimhaneye verir miydi? Yetim bırakır mıydı öksüz bırakır mıydı kimsesiz yapayalnız güçsüz perişan?

Terkedilmek yıkardı insanı, paramparça ederdi, en son ise geriye sadece bir enkaz kalırdı.

Kırgın değildim aslında kızgın da değildim, insan yabancı olduğuna karşı kırılabilir miydi?

Kırılamazdı...

Kırılsam bile bunu çok iyi gizlerdim bir gün karşılarıma geçselerdi onlardan bir hesap bile sormazdım çünkü ben Deyfeyim. Hayatım boyunca hayata karşı tutunma çabam vardı bir savaşım vardı benim gibi çocuklar hayata en arkadan başlarlar, güçlü olmak zorundasın çünkü arkanda senin için her şeyi yapabilecek bir ailen yok...

Bakmayın bu gece bu kadar hüzünlü olduğuma genelde üzülmeyi bilmezdim pek, birkaç dakika önce bana bunları hatırlatacak kimsesiz bir çocukla tanışmasaydım bunlar pek aklıma gelmezdi.

Neyse.

Geldi ve geçti.

Bu saçmalıkları düşünmemeliydim aslında düşünecek daha büyük sorunlar vardı hayatımda.

On sekiz yaşıma kadar yurtta kalmıştım ondan sonra ben ve üç arkadaşım birlikte bir projeye katılmıştık bir gezi projesi doğada bulunan olağanüstü varlıklar vardır birçok paranormal olaylar duymuştuk bu son yıllarda, aslında daha önceden de böyle olaylar duyuyorduk ama bu son anlarda da çok dillendirmeye ve konuşulmaya başlamıştı.

Aslında sorarsanız böyle efsanelere inanırdım hatta ben her şeyin mümkün olduğunu bile inanırdım. Birçok şeyi merak ederdim birçok şeyi araştırırdım hatta o kadar çok araştırırdım ki konunun köküne kadar bilmezsem içim rahat bile etmiyordu fazla meraklı bir kızdım aslında bakarsanız böyle büyütülmüştüm fazla bilgili olmak akıllıca davranmak zeki olmak güçlü olmak yenilmez olmak mutlu olmak özgüvenli olmak her ne olursa olsun iradeli olmak hayatımız boyunca bize dayatılan her şey bunlardan ibaretti.

Bu projeye katılan birçok kişi vardı bizim yurtta birlikte yaşadığımız şehirdeki diğer bütün yurtlarda erkek kız farketmezsizin bu projeye katılmıştık ama kendi isteğimizle çünkü son aylarda bu paranormal olaylar herkesin içinde merak uyandırıyordu ama tabi ki bunlara inanan sadece bizim yaşımızda olan gençlerdi insanlar bunların sadece bir saçmalıktan ve hurafeden ibaret olduğunu sanırlar, ne kadar çok yanıldıklarını bilmeden...

Projede birçok bilim insanı bir araya gelmiş ve yıllarca süren bir zamandan sonra bu projeyi bitirip genel bütün siyasi kanallarda halka sunmuşlardı ve bu proje için birçok gönüllü
gençlere ihtiyaçları olduklarını açıkladılar ancak halk korkakça bunları red etmişti bizim gibi olanlar ise buna gönüllü bir şekilde katılmıştı çünkü bu proje yıllarca takip ettiğim ve kesinlikle ilgimi çeken bir projeydi projeye göre bizler yanımızda birkaç gönüllü bilim insanlarıyla bir portalla başka bir evrene geçecektik.

Gerçek dışı geliyordu değil mi? Ama evet bu gerçekten olmuştu şu an birçok doğaüstü yaratığın yaşadığı bir evrendeydik ama hayır proje başarılı olmamıştı çünkü projenin anlaşmasındaki maddelere göre eğer bu proje işe yararsa gönüllü olan gençleri sağ salim bir şekilde kendi dünyalarına geri göndereceklerdi fakat bir sorun yaşandı ve portaldan geçmek artık imkansızdı...

Gölerimi kapatmış hayatımın bütün senaryosunu baştan sona zihnimden geçiriyordum. Ay bu gece o kadar çok parlaktı ki gözlerimi kapattığımda bile ışığını görebiliyordum bu ışık inanılmaz bir şekilde tenimi parlatıyor kahverengi saçlarım ışıldıyordu.

Ancak tam o anda, göz perdelerimden bile yansıyan ışık artık kapkaranlığa yerini bırakmıştı. Bu sebeple kaşlarım çatıldı, üzerimde bir gölge vardı.

Yavaşça denizi andıran mavilikteki gözlerimi araladım, ve gördüğüm alev almış turuncu gözler uzandığım yerden kaskatı kesilmeme neden olmuştu. Onun gözleri ise gözlerimin en derin halelerine kenetlenmişti, o an kalbim o kadar hızlı atmaya başlamıştı ki bir an duracak zannetmiştim bu tuhaftı olmaması gereken bir şeydi bilinmezlikti ve ben bilinmezliği sevmezdim.

Gözlerimden çekmedi o hissiz bakışları küçücük bir anlığına şaşkınlıkla bakmış ama hemen kendini toparlamıştı bu sefer de gözlerime büyük bir öfkeyle bakıyordu.

Bu bir aslandı üzerimde bir aslan vardı, hatta yüzü o kadar yakındı ki yüzüme, az bir mesafe vardı aramızda. Muhtemelen başka bir insan olsaydı çığlık çığlığa bağırmıştı ya da korkudan belki çığlık bile atamazdı ama ben gözlerimde bile hiçbir korku kırıntısı olmadan sorgularcasına üstümde durmuş aslana bakıyordum, gözlerimde bir his yoktu bir ifade yoktu.

Ama ona attığım bakışları hiç umursamadan gözlerimi aynı sertlik ve sinirle bakiyodu. Sinirlenmiştim, o sinirle tek kaşımı kaldırıp sert ve soğuk bir ifade ile konuştum.

"Kalk üstümden!"

O an yumruğunu kumlara sert bir şekilde vurup öyle bir hırlamıştı ki kumlar sıçrayıp bütün yüzüme ve saçlarıma gelmişti gözlerime gelmemesi için gözlerimi hemen kapatmıştım. Bu beklemediğim bir şeydi ona baskın bir tonda söylemem hiç hoşuna gitmemişti ve onu bayağı öfkelendirmişe benziyordu çünkü eskisinden daha sert bakıyordu gözleri, emredici bir şekilde konuşmam hem de böyle bir durumdayken yanlış olmuştu bunu yeni fark etmiştim.

Derin hırıltılı nefesler alıyordu ama bu sakinleşmesi için fayda etmemişti.

O an anlamamıştım ama yakında anlayacaktım ona ters ve öfkeli davranman hiçbir zaman ne onun ne de şu anda bedeninde olan her iki ruhunun da hoşuna gitmeyecekti...

♡♡♡

Merhaba sevgili okuyucularım umarım kurgumu beğenmişsinizdir.

Genellikle sık sık böyle kurgular okumayı çok sevdiğim için kendimde yazmak istedim.

Kurguyu nasıl bulduğunuzu yorumlarda belirtmenizi isterim.

Lütfen arkadaşlarınıza da önerin.

Henüz tanıtımdı ama şimdiden sormak istiyorum Deyfe hakkında ne düşünüyorsunuz?

Tanıtım olduğu için hiçbir ayrıntıya girmedim yoksa genellikle kurgularımı fazlaca ayrıntıyla yazan biriyim ama kesinlikle bu ayrıntılar sıkılmanızı sağlamaz gelecek bölümlerde her şeyi tam anlamıyla anlamanızı sağlayacağım.

Oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım lütfen gelecek bölümlerine de bakın eğer bu tarz kurguları seviyorsanız bu kurguya bayılacaksınız.♡♡

DEYFE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin