DEYFE☆ BÖLÜM7

376 38 54
                                    

Yeni kitab kapağını nasıl buldunuz?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni kitab kapağını nasıl buldunuz?

Arkadaşlar Allah korusun eliniz çarpıp oy butonunu yanlışlıkla oylarsanız yorum butonuna da bir el atın😉


İlahi bir bakış açısı;

Kral Taylor toplantı salonundan hışımla çıkıp kendi katına doğru ilerledi.

Tedirgin ve öfkeliydi.

Ama her ne olursa olsun içinde şu anda mühürlüsünün yanına gideceği için adlandıramadığı bir heyecan vardı.

Hala inanamıyordu. Sanki şu anda odasına gidecek orada hiç kimseyi göremeyecek gibi hissediyordu, bu içinden çıkılamaz düşünceleri sayesinde adımları olduğundan daha da hızlandı.

Kattaki salonu es geçerek iki yanından açılan altın kaplamalı yatak odasının kapısını açtı.

Yatağında yatan Deyfeyi gördüğünde ne zaman tuttuğunu bilmediği nefesini seslice verdi.

Geniş yatağında öylece yatan kadın onu sadece birkaç saatte büyülemişti. Ben mühürlümün kim olduğunu öğrenmek istemiyorum diyen adam şu anda küçük bir çocuk gibi heyecanla büyük adımlarla yatağına geçti.

Deyfe ise hala bıraktığı gibiydi.

Büyük cüssesi genç kızı kıs kıvrak bedeninin altına aldı. Deyfe'nin ayaklarını iki büyük ayağının arasına sıkıştırdı.

Az önceki öfkeli ve tedirgin halinden eser kalmamıştı bu onu bile şaşırtıyordu.

Gözlerini yüzünde dolaştırdı küçük burnunda ve yanaklarında kahverengi çiller vardı. Çiller yüzünü tatlı göstermek yerine güzelleştirmişti.

Göz kapakları aralık olmadığı için deniz gözlerini görememek canını biraz sıktı.

Tüy gibi dokunuşlarla yanağını sevdi. Nazikti bu sefer. Oysa Deyfe uyanıkken hiç de öyle değildi.

Bu küçük kız çocuğunun hayatına nasıl girdiğini bilmiyordu fakat bundan kimsenin haberi olmamasının bu kız çocuğu için en iyisi olduğunu biliyordu.

Fakat bir sorun vardı.

Kızın tam göğüs çatalında kendi aslanının dövmesi vardı. Kız bunu gördüğünde elbette ki sorgulayacaktı, bu kaçınılmaz bir şeydi.

Fakat daha da ötesi burada yaşayan bütün yaratıklar bu sembolün ne anlama geldiğini iyi biliyorlardı.

Bunu yapmayı hiç istemiyordu fakat yapmak zorunda olduğunu da iyi biliyordu Kral.

Dişlerini sıkarak zar zor dilinden anlaşılmayacak şekilde sıraladığı sözcükleri söyledi.

Göğüs çatalındaki Kralın mühürlüsü olduğunu söyleyen Aslan figürü Carlos'un simasından çok daha farklı bir aslanın simasına dönüştü.

DEYFE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin