DUYURU☆

223 19 11
                                    

Herkese Merhaba

Umarım hepiniz iyisinizdir ve hala wattpad'e girebiliyorsunuzdur.

Çünkü önemli bir açıklamada bulunacağım.

Belki de birkaç gün sonra tamamen Türkiye'de yaşayan okuyucu ve Yazarlar için Wattpat kapanacak belki de böyle bir şey olmayacak bunu tabii ki de bilemeyiz.

Ama ne olur ne olmaz diye aranızda belki de bundan sonra kitabı okuyamayacak okuyucular varsa diye her okuyucunun erişebileceği yeni bir kitap okuma platformunda kendime ait bir hesap açtım.

Uygulamanın adı; Çizgi Studio

Hesap adım; Berfa10

Zaten kitabımın adını aratarak da bulabilirsiniz.

Ama merak etmeyin o uygulamaya yüklediğim bölümleri Wattpad'de de paylaşacağım, Yani değişen bir şey olmayacak wattpad'e girebilen okuyucular bölümleri okuyacak giremeyenler yeni uygulamada okumaya devam edecek.

Bu yüzden bundan sonra wattpad'e giremeyen okuyucular olursa oradan beni ve kitabımı bulabilirler.

Ve gelelim en can alıcı kısıma.

Eğer okuduysanız size açıklamamda yeni bir kitap yazdığımı söylemiştim.

Ve bence okuduğunuz DEYFE kitabından da anlaşılacağı üzere ben gerçekten farklı ve kendime has kitaplar yazmayı çok severim kendi hayal gücümle yazdığım her kitap kesinlikle beğenilecektir bana göre bu yüzden yeni kitabıma da bayılacağınızı umuyorum.

Çok heyecanlıyım ve hepinizi çok şaşırtacak şeyler yaşanacak yeni kitapta.

Birazcık söz etmek istiyorum.

Öncelikle sadece giriş ve 1 bölümünü yazdım şimdiye kadar neden sadece bu kadar derseniz kitabın 1 bölümü çok uzun oldu 11bin kelime kadar.

Her neyse o zaman kitabın konusuna da gelecek olursak kitabın sever misiniz bilmiyorum ama konusu 2 tane çok saygıdeğer ve tanınan aşiretin çocuklarının birbiriyle Berdel olarak evlendirilmesinden söz ediyor.

Böyle kitapları sever misiniz bilmiyorum ama eğer sevmiyorsanız da kitabımı okuduktan sonra bayılacağınızı söyleyebilirim.

Evet fazla kendimden emin konuşuyorum ama yine de patlayabilirim yani herkesin zevki ayrıdır tabii ki.

Her neyse kitabımın konusundan bahsediyordum tabi ki de bu kadar da yetinmiyor kitabı okuduğunuzda sadece aşiret töre ve berdel'den yazılmadığını anlayacaksınız özellikle karakterlerimizi tanıdığınızda seveceğinize eminim.

Neyse fazla uzatmadan buraya kitabın kapağını da bırakıyorum;

Kitabı aynı zamanda yeni açtığım Çizgi Studio uygulamasında da bulabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kitabı aynı zamanda yeni açtığım Çizgi Studio uygulamasında da bulabilirsiniz.

Lütfen ve lütfen herkes okusun.

En azından bir şans verin♡

Hepinize kocaman sarılıyorum burada😜🤪

DEYFE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin