Yeni bölüüüüüm!
Aşırı aktifim lan!
Yemin ediyorum dilenci değilim! ⭐
( Yağız & Savaş )
İyi okumalar canlar...
☂️
Savaş'tan
" Tahir?"
Hayretle bana döndüğünde ondan şüphelendiğimi sanmıştı ama biliyordum, o böyle bir şey yapmazdı. Yani onları henüz tanımıyordum ama üçü de öyle insanlar değildi... Değil mi?
" Saçmalama savaş, tabiki öyle bir şey olmadı!"
Kollarımın arasındaki cemre tişörtümü sıkarak daha şiddetli bir şekilde ağladığında kalbim ezilmişti.
" Gitsinler savaş, çok korkuyorum!"
Cemre bana yalan söylemezdi...
" Tamam güzelim gidecekler, onlarla ciddi bir konuşma yapmam gerekiyor ama. Sen odama geçip beni bekle olur mu?"
Başıyla onayladığında üç sevgilim de bana hayretle bakıyordu, Tahir in kolundan çekiştirerek babamın çalışma odasına girdim, Yağız ve Bulut ta peşimizden gelmişti.
Tahir,
" Yemin ediyorum savaş, gerçekten böyle bir şey olmadı!"Elini tutup öptüğümde iyice kafası karışmıştı.
" Biliyorum sevgilim, şimdi senden olayı anlatmanı istiyorum."
...
" Bir yanlışlık olmuş olmalı, büyük ihtimalle yanlış anladın."
Yağız,
" O zaman ne olmuş olabilir savaş? Sence cemre mi doğru söylüyor?"" Öyle demedim! Bence eski travmaları tetiklendi, size anlattığım eski sevgilim ona saldırmıştı. Tekrar öyle olacağını düşünerek kriz geçirmiş ve gördüğü hayalleri gerçek sanmış olabilir."
Tahir kollarını göğsünde bağlayıp kaşlarını çatarak bana baktı.
" Peki iftira ve uzaklaştırma mevzusu?"
" Bak Tahir, eğer seni suçlayacağımı düşünerek kendini savunma amaçlı bunları söylüyorsan anlarım, sorun yo-"
" Ben yalancı değilim savaş!"
Kapıyı çarpıp çıktığında Bulut ta peşinden gitmişti, Yağız ise önce bana sarılıp sonra alnımdan öptü.
" Seni de anlıyorum güzelim, birbirimizi yeterince tanımadığımız için hak veriyorum. Ama güven bize, böyle bir konuda asla yalan söylemez ya da iftira atmayız."
Beline sarılırken kafamı göğsüne yasladım.
" Haklısın Yağız ama anla işte, sadece o değil. Cemre benim ikizim ve ona böyle bir şeyi konduramıyorum, benim biricik kardeşim bu kadar hastalıklı birisi olamaz.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Savaş'çı (bxbxbxb)
Teen Fiction☂️bxbxbxb kurgusudur Yağız, Tahir, Bulut ve Savaşın aşkını okumaya hazır mısınız? Homofobikler naş naş canım