22

2.1K 94 21
                                    

Yeni bölüüüüüüm!

Neredeyse full smut bölümü ama sonda önemli bir kısım var.

Bu arada ilişkideki en baskın karakter Yağız>Tahir>Bulut=Savaş

Ehem ehem

U Y A R I !

‼️ Bu bölümde rahatsız edici nitelikte bir sahne bulunmaktadır, bu sayneyi 🔥+18🔥 ibaresiyle belirttim.

‼️Rahatsız olacaklar atlayabilir, hatta lütfen okumasın.

‼️Rahatsız olacaklar atlayabilir, hatta lütfen okumasın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Tahir & Yağız)

İyi okumalar canlar...

☂️

Savaş'tan

🔥+18🔥

Yağız boğazımdaki elini hafif hafif sıkarken bir yandan da dudaklarımı sertçe öpüyordu, acıyla inlediğimde ağzıma gelen kan tadıyla dudağımı kanattığını anlamıştım. Geri çekildikten sonra yüzümü uzun uzun incelediğinde gözlerinde tam anlamıyla bir ateş yanıyordu.

Dudaklarından çenesine kadar kıpkırmızı ruj bulaşmıştı, anlaşılan ben de aynı haldeydim. Ona baktıkça daha da alevlenirken bizi izleyen ikiliyi farkettim, bu anlar ayılmama yardımcı olmuştu..

Elimi uzattığımda Bulut'un da dudaklarıma yapışmasıyla Tahir boynumu sömürmeye başlamıştı, bütün bunlar olurken ben yağızın kucağındaydım ve o da bacaklarımı okşuyordu.

Dayanamayıp inlediğimde yağız hızlı bir şekilde ayaklanıp odaya ilerlemeye başlamıştı, neredeyse koşuyordu ve diğerleri de onu aynı hızda takip ediyordu.

Odaya girdiğimizde beni yatağa adeta fırlatmıştı, diğerlerine fırsat vermeden üstüme çıkıp gömleğimi yırttığında içim acımıştı çünkü o benim en sevdiğim gömleğimdi ama ben kaşınmıştım. Kıskanç ötesi sevgilime bunları söylersem olacağı buydu yani.

Hiç beklemeden göğüs ucumu ağzının içine aldığında Tahir Bulut ile ilgileniyordu. Saçlarını tutup çekelediğimde boynuma yönelmişti, harketleri hiç olmadığı kadar sertti ve bu beni her anlamda çıldırtıyordu.

" Yağız..."

Adını söylediğimde ikimizin de tüm kıyafetlerini bir çırpıda çıkarıp rastgele bir yere fırlatmıştı, deliğime eğildiğinde hızlanan nefesleri deliğime çarpıyordu. Dişlerimi sıkarak inlememi tuttuğumda bacağımın iç kısmını sertçe ısırmıştı ve bu cidden acıtmıştı.

" Ben sana ne dedim?"

Oldukça sakin çıkan sesi beni daha da alevlendirirken ilk seferimizi hatırladım, inlememi tutmamamı söylemişti.

Deliğimi boydan boya yaladığında derince inleyip saçlarına asılmış ve oraya bastırmıştım. Dilini içime ittirmesiyle gözlerim kayarken uzun zamandır onları hissetmediğim için ekstra etkileniyordum, ben inlerken yağız resmen diliyle beni sikiyordu.

Üç Savaş'çı (bxbxbxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin