5

3.8K 219 86
                                    

Yeni bölüüüüüüm!

Taekooktannie8 yarın sınava girecekmiş, istedi, oldu!

Başarılar dilerim aşkım!

(Bölümde bahsi geçen araba)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bölümde bahsi geçen araba)

İyi okumalar canlar...

☂️

Savaş'tan

Burnuma gelen inanılmaz güzel kokuyla gözlerimi açmadan gülümsemiştim. Ferah bir kokuydu, pamuklu duş jeline benziyordu ama daha farklıydı, biraz kıpırdandığımda sıkıştırıldığımı hissettim.

Ensemde hissettiğim nefesle gözlerim sonu kadar açılmıştı, yataktan fırlayıp ayağa kalktım.

" Noluyo ya.."

Tahirin uyku sersemi mırıldanışı beni daha da şaşırtmıştı. Şuan saçı başı dağılmıştı, gözlerini kısmış ne olduğunu anlamaya çalışıyordu ve benim yatağımdaydı..

" Sen anlat ne olduğunu, ırz düşmanı sapık!"

Namusum elden gidiyeh! Diye bağırmak üzereydim şuan, yani sevgilisi PARDON sevgilileri olmasa sorun yoktu ama bu adamın SEVGİLİLERİ vardı.

" Abartsaydın?! Ayrıca gece omzumda uyuya kalıp ahtapot gibi bana sarılan, seni yatağına kadar taşındıktan sonra da beni yanına çekip belime yapışan sendin."

Cümlesini algılamam birkaç saniye sürdükten sonra sakinleşip konuştum.

" Vardır öyle huylarım, mümkün."

Kaşları çatılırken odaya paldır küldür Bulut dalmıştı, nefes nefese bize bakıyordu.

" Neden bağırıyordunuz, kime noldu?!"

Gözlerimi devirdiğimde yağızın sesini duydum.

" Devirme gözlerini."

" Sana ne cerraam, göz benim mimik benim."

Bulut,
" Ne. Oldu. Burada?!"

Tek tek konuşmasıyla Tahir ağzını açmıştı ki araya daldım, biraz eğlenebilirdik.

" Sevgiliniz bana göz koymuş, sikecekti beni."

"&Ne?!"

Üçünden de aynı şaşkın nida döküldüğünde sıçramıştım, fazla bağırmıştılar.

" Eveet, ayrılın bundan sapık bu."

Tahir kaşlarını çatarken bana dönüp nazikçe kolumu tuttu.

" Güzelim saçmalama istersen, atıp durma!"

"Aha güzelim de dedi bana, siz şahitsiniz!"

"Savaş!"

Üç Savaş'çı (bxbxbxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin