19

2.3K 109 71
                                    

Yeni bölüüüüüüm!

Yaptığım şerefsizlik için özür dilerim ndkdndmfmjdnd

Sabah sabah çok bir bok varmış gibi kendi kendime uyandım, uyanınca da dedim aşklarıma bölüm yazayım.

Seviyorum sizi lan eşeklerim <3

Seviyorum sizi lan eşeklerim <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yağız & Tahir)

Bu ikiliye bayılıyorum yaa...
Sahnelerini birkaç bölüme baya bi arttırmak istiyorum.

İyi okumalar canlar...

☂️

Yağız'dan

İşten çıkmış eve doğru gidiyordum, üç sevgilimi de doya doya öpüp sarılmak için sabırsızlanırken sinirlenmiştim. İş ile ilgiliyse büyük arıza çıkarırdım..

05** *** ****

" Efendim?"

" Aa Yağız?! Tanımadın mı beni yoksa?"

Şerefsizin keyifli sesi alayla gülmeme neden olmuştu. Dostlarımdan biri olan bir Masa üyesine yanlışı olmuştu, bazı olaylar sonrasında ise benimle de karşı karşıya gelmişti ama bunlar yıllar önceydi.

Ben daha işteki ilk yıllarımda bu Selami itinin donuna kadar almayı başarınca ise adım duyulmuş ve bana olan itibar artmıştı. Birkaç ay önce duyduğuma göre ise Rusya da bir şekilde toparlanıp Türkiye ye dönmüş, bazılarının söylediğine göre beni arıyormuş. Arkadaşım geçen yıl öldüğü için de hırsını alabileceği tek kişi ben kalıyordum.

" Ne var Selami? İşim gücüm var benim seninle uğraşamam."

Sinir bozucu kahkahasını duymamla elim kapatma tuşuna gitmişti ki söylediği şeyle durmuştum.

" 'Bebeğin' şuan elimde desem?"

Ani frenle yolun ortasında durduğumda korna seslerini umursamamıştım.

" Ne diyosun lan sen?!"

" Neydi adıı... Heh! Savaş Karasu..."

Kendimi arabadan attığımda ne yaptığımı bile bilmiyordum.

" Ona zarar verirsen, hatta aklından bile geçirirsen seni bitiririm Selami, kızına da oğluna da acımam!"

Tabii ki öyle bir şey yapmazdım ama Selami bunu asla bilemezdi.

" Artık çok geç Yağız Varta... Bebeğinin konumunu atıyorum, enkazını oradan alabilirsin."

Dediği şeyle başıma bir kaya parçası düşmüş gibi hissettim, o telefonu kapattıktan sonra bile telefonum kulağımdaydı. Savaşa bir şey yapmış olamazdı...

Arabaya binip telefona gelen konuma girip baktım, ıssız bir yeri gösteriyordu. Konumu sağ koluma ve Tahir e attıktan sonra hızla oraya sürmeye başladım, nefes alamadığımı çok net hissediyordum.

Üç Savaş'çı (bxbxbxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin