3

3.9K 214 39
                                    

Yeni bölüüüüüm!

Wattpad e ara verme kararı aldım, geri dönmezsem bilin ki intihar ettim.

Hoşçakalın

(Tahir Tranba)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Tahir Tranba)

İyi okumalar canlar...

☂️

Bir yerde oturup konuşalım dedikten sonra barın içindeki ofisime girmiştik, burası da bir yerdi sonuçta...

Yağız,
" Kim o Sadi, sen nereden tanıyorsun?"

" Sadi, senin gibi bir mafyacık işte. Şerefsiz sapığın tekidir kendisi, dua edin kafayı takmamış olsun Bulut a."

Bulut iyice gerilirken Tahir konuştu.

" Takarsa ne olur?"

" Peşini bırakmaz.."

Yağız,
" Sikerim böyle herifi!"

" Yeter be koca adam! Anladık seviyon, anladık sinirlendin, ama gözünü seveyim iki dakika dur."

Kapım paldır küldür açıldığında içeri Burak dalmıştı.

" Nerde o piç?!"

Kafamı tavana çevirip sabır dilemeye başladım.

" Deli bir değil ki anasını satayım!"

Burak içerdekileri umursamadan yanıma gelip silahını masaya bıraktıktan sonra yüzümü ellerinin arasına aldı.

" Dokundu mu sana? Bir şey yapmaya çalıştı mı Savaş konuşsana?!"

İçerdekilere kaçamak bir bakış attığımda kaşlarını çatıp burak ve bana baktıklarını gördüm.

" Dilinin olmayan kemiğini sikeyim Burak!"

" Savaş!"

" Görmedim bile, başka olay çıkmış! Temizle şu herifi artık, canımı sıkmaya başladı."

Masaya oturup diğerlerine arkasını döndükten sonra elimi tutup öpmüştü, arkadaştık ama oldukça duygusal ve yakın bir ilişkimiz vardı.

" Sen iste yeter güzelim, sabahı göremiycek o piç."

Başımı geriye atıp gözlerimi kapattıktan sonra sıkıntılı bir nefes verdim.

" Dedem onu öldürdüğünü duyarsa ben biterim... Bu sefer türkiyede bırakmaz işte beni."

" Bi bok yapamaz! Ayrıca duymayacak, emin ol... Sen bekle beni burda, korumaları da yanından sakın ayırma. Herifi temizleyip geliyorum."

O odadan çıkacakken Yağız önünü kesmişti.

" İşini ben bitiricem onun!"

" Onu benden başka kimse öldüremez, yakalanırsın. Yani ölürsün, ayrıca izin de vermiyorum."

Üç Savaş'çı (bxbxbxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin