1

8K 258 68
                                    

İlk bölüüüüm!

Çellocu' nun bitişi içime oturdu dedim ben de yeni bir bxbxbxb kurgusu yazayım bari.

İkinci bölüm yarın gelecek aşklarım.

! hikaye eser miktarda küfür ve argo içermektedir !

! hikaye eser miktarda küfür ve argo içermektedir !

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Savaş Karasu)

İyi okumalar canlar...

☂️

Savaş'tan

Yüzüme yediğim bilmem kaçıncı yumrukla başım savrulmuştu.

" Yeterli, bırakabilirsin."

Patronunun söylediğiyle duran it önümden çekildiğinde gözlerimi ona dikerek gülmeye başladım, bir süre sonra gülmem kahkahaya dönüştüğünde kimse bir şey demeden kendi kendime sakinleşmiştim.

" Kardeşim nerde Savaş? Seni öldürmek istemiyorum ama beni çok zorluyorsun."

" Bilmiyorum dedim ya sikik! Ona bir şey yapmış olsam saklar mıydım sence? Hayır, beni kendinizle karıştırmayın.."

Bağlı ellerime rağmen çırpınmaya başladığımda sandalye sallanmıştı, bizim konuşmamızı bölen şey ise içeri dalan silahlı adamlardı. Patron olduğu elli kilometre öteden belli olan adam bunlara silah çektiğinde karşı karşıya kalmıştılar.

Benim sikik mafya konuştuğunda gülmemi tutmaya çalışıyordum.

" Sen ne yapıyorsun Yağız?!"

Karşıdaki adam buz gibi yüzüyle benim mafyacığa bakıyordu.

" Kurallarımı çiğnedin Özgür, insan pazarlamak yok demiştim! Cezası ise gayet açık, masa onayladı.."

" Hayır! Ben öyle bir şey yapmadım Yağız, ben senin arkadaşınım bana inanmak zorundasın!"

Kahkaha attığımda bütün gözler bana dönmüştü.

" Noldu Özgür efendi, döner bıçağı dönüp götüne mi girdi?!"

Sırıtırken ona bakmaya devam ediyordum, onun ise gözleri öfkeyle parlıyordu. Son bir umut bana geldi.

" Babama haber ver, lütfen! O beni kurtarır.."

" Neden yapayım bunu? "

" Paraya boğarız seni, ne istersen olur!"

Söylediği şeyle gözlerimi devirdikten yüzüne alayla baktım.

" Cidden çok sıkıcısın özgür."

" Gitme vakti Özgür!"

Adamlar iki kolundan tutup kaldırdığında herkes arkasını dönmüştü ki bağırmamla şu patron olan Yağız durmuştu.

" Ya size zahmet iplerimi bi çözseniz?!"

Adamlarına işaret yaptığında herkes dışarı çıkmıştı, sadece o kalmışken yanıma gelip ellerimi çözdü ve kalkmama izin vermeden omzumdan bastırarak geri oturttu.

Üç Savaş'çı (bxbxbxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin