8

3.2K 194 75
                                    

Yeni bölüüüüüüm!

İlham geldi bu gün, paçalardan akıyor adeta!

Bra5187 bu bölüm senin için gelsin bebikim!

<3

(Cemre)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Cemre)

İyi okumalar canlar...

☂️

Savaş'tan

Kapı açıldığında annemin boynuma atladığını hissederek sendelemiştim, onun bu sevincine gülerken kollarımı ona sarmıştım.

" Oğlum benim, hoşgeldin evine."

" Hoşbuldum annem."

Babamın söylenmeleri ile üstümden çekildiğinde bu sefer de babam bana sarılmıştı.

" Özlettin kendini be oğlum!"

" Ben de sizi çok özledim baba."

İçeri geçtiğimizde annem dibimden ayrılmamıştı, beni ne kadar sevdiklerini biliyor ve iliklerime kadar hissediyordum ama onların yanında her zaman mutlu gözükmeliydim. Bu ise bir yerden sonra çok yoruyordu beni.

Uzun sohbetlerimizin ardından annemin benim için hazırlattığı masaya geçmiştik, babam baş köşeye otururken annem ve ben de iki yanına oturmuştuk. Babam konuştu.

" Ee evlat, sevgilin falan yok mu?"

" Oğuz! Sıkıştırmasana çocuğu."

" Ne var Sevda'm, merak ettim işte."

Yüzüm düşerken boğazımı temizleyip konuştum.

" Cemre ye sözüm var, hiçbir zaman sevgilim olmayacak. Bir daha sormazsanız sevinirim."

Onların bakışları korku ve üzüntüye dönerken zoraki bir şekilde güldüm.

" Tabii bu işin bahanesi, ben daha çok günlük yaşamayı seviyorum."

Yalan.. aklımda üç tane meteor gibi adam varken ciddi ilişkiye hiçte uzak değildim ama sözüm vardı. Ve bunları annemler bilse çok fazla üzülürdü, mecburdum bu yalanlara...

" Cemre nasılmış anne?"

" Bilmiyorum oğlum, annesiyle bayadır konuşmuyoruz. Ama bildiğim kadarıyla atlatmış diyorlar."

Yemeğin geri kalanı boyunca annemin gittiği davetleri ve babamın işlerini dinlemiştik, ardından odama geçtiğimde üstümü değiştirip Berke yi aradım.

" Efendim savaş?"

" Betty iyi mi Berke? İçim hiç rahat değil o orada, ben burada.. yok bu böyle olmayacak ben geliyorum!"

" Salak salak konuşma savaş! Ben senden bile iyi bakıyorum Betty ye, otur oturduğun yerde salak!"

Gözlerimi devirip konuştum.

Üç Savaş'çı (bxbxbxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin