Yeni bölüüüüüüüm!
Biraz sıkıcı bir bölüm olabilir ama sonraki bölüm olaylar olacağı için geçiş bölümü gibi bir şey oldu.
İlaçlar yüzünden mal gibiyim, o yüzden her gün değil de yazdıkça bölüm atıcam.
Seviyorum sizi...
( Savaş' ın geçen bölüm taktığı ve bu bölümde de üstünde olan takı ( hastayım şu şeylere, erkeklere çok yakışıyo) )
( Savaş & Cemre )
Cemre daha yok ama ön gösterim yapayım dedim.
Alın size açıklama;
Yağız: seme
Tahir: seme
Bulut: seke
Savaş: sekeİyi okumalar canlar...
☂️
Savaş'tan
Arabayı park ettiğimde Bulut anlamaz bakışlarını bana çevirmişti.
" Randevum var demiştin, ne işimiz var burada?"
Cevap vermeden arabadan inip güneş gözlüğümü taktım ve sakin adımlarla yürümeye başladım, Bulut ise bir şey demeden beni takip ediyordu. Kafamı kaldırıp dev tabeladaki yazıya baktım.
Rümeysa Şarda Yetiştirme Yurdu
" Savaş abi!"
Koşarak üstüme gelen çok sayıda çocuğu görünce gülerek tek dizimin üstüne çöktüm ve kollarımı açtım, hepsi birden bana sarıldıktan sonra Aylin hanımın sesiyle çekilmiştiler.
" Hoşgeldiniz Savaş bey, çocuklar sizi çok özlemişti. "
Eli ayağı birbirine dolanırken bana sarılmasıyla başta afallasam da sonradan gülmüştüm.
" Anlaşılan sadece onlar özlememiş.."
Kırmızı yüzüyle geri çekildiğinde belimde bir el hissetmiştim, kafamı Bulut a çevirdiğimde mimiksiz bir şekilde Aylin e bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Savaş'çı (bxbxbxb)
Novela Juvenil☂️bxbxbxb kurgusudur Yağız, Tahir, Bulut ve Savaşın aşkını okumaya hazır mısınız? Homofobikler naş naş canım