16

2.6K 157 58
                                    

Yeni bölüüüüüüüm!

Arabadan bölüm atıyorum beynim döndü.

Uzun yoldayım bu gün başka bölüm beklemeyin aşklarımm<3

Uzun yoldayım bu gün başka bölüm beklemeyin aşklarımm<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Tahir & Savaş)

Bir varmış Bir yokmuş tahir aşkım çok hoşmuş...

İyi okumalar canlar...

☂️

Savaş'tan

Eve vardığımızda tabii ki yürümeme izin vermemişlerdi ve Bulut beni salondaki koltuğa kadar kucağında taşımıştı.

" Gerçekten yürümek istiyorum artık ya lütfen!"

"&Olmaz!"

Surat asıp kollarımı göğsümde bağlamıştım ki üçü de yüzümü öpmeye başladı, bu anı bozan şey ise çalan telefonumdu. Ekranda yazan isim benimkilerin kaşlarını çatmasına sebep olmuştu.

Aşkım

Yağız,
" Savaş? Ne demek bu?"

" Çocuğun adı 'aşkım', benim yapabileceğim bir şey yok."

Elime telefonu alıp açtığımda aşkım'ın neşeli sesini duymuştum.

" Naber kardeşim?!"

" İyi kardeşim, aynı maceralar. Hayırdır?"

" Sadede gel diyorsun yani, tamam. Haftaya Dajin' nin konseri var ve kesinlikle geliyorsun!"

" Tabii ki dostum, bunu asla kaçırmam."

" Harika! Beni çağırıyorlar, sonra tekrar konuşuruz."

" Görüşürüz."

Telefonu kapattıktan sonra haftaya olacak konserden bahsettim. Benim barda tanıştığımız bir müzik grubuydu, başta PANDEMONİUM da sahne almaya başlamıştılar ama sonradan ani bir şekilde ünlendiler. Şimdi ise çok yakın arkadaşlardık, grubun solisti olan Gökhan en samimi olduğum kişiydi. Gitarist Emre, bateri ise aşkım'daydı.

Gökhan oldukça sert ve aksi bir yapıya sahipken emre onun tam tersiydi, aşkım ise hiperaktivite bozukluğu sahibiydi.

Bulut,
" Seni anlıyorum ama yaralısın güzelim, haftaya kadar o derece iyileşemezsin."

" Tamam zaten biz sahne arkasında oluruz, konser bitince de sohbet ederiz hep beraber. Hem tanışmanızı çok istiyorum!"

Birbirleriyle bakıştıktan sonra yağız oflayıp konuştu.

" Tamam ama kendini yormak yok, çok geçe kalmak da yok."

Kolundan tutup kendime çektikten sonra dudaklarına yapıştım ve kısa bir öpücükten sonra geri çekildim.

" Seni seviyorum koca adam, üçünüzü de çok seviyorum..."

Elini yanağıma yaslayıp bu sefer de o dudaklarımdan öpüp konuştu.

Üç Savaş'çı (bxbxbxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin