Yeni bölüüüüüm!
Sabahtan beri Shakira dinleyerek kuduruyorum kkdjdbdkdndm
Tamam, sanırım artık bu dilenciliğe giriyor... ⭐
(Savaş & Tahir)
İyi okumalar canlar...
☂️
Havaalanından hızla ayrıldıktan sonra onların kaldığı otelde üç günlük daha yer ayırtmıştık, kimse burada olduğumu bilmeden araştıracak ve gerçekte neler olduğunu öğrenecektim.
Üstümü değiştirdikten sonra salonda koltuğa oturmuştum, diğerlerini beklerken ise orta sehpaya kitlenmiş bir şekilde Cemre yi düşünüyordum.
Koltuktan havalanmamla kendimi Tahir in kucağında otururken bulmuştum, sırıtarak iyice yerleştiğimde yüzünde mimik dahi oynamamıştı. Kendimi bastırdığımda ise belimi tutup biraz geri çekilmemi sağlamıştı.
" Zorlama beni güzelim."
" Zorlarsam?"
Hüzünlü bir şekilde yanağımı okşamaya başladığında kaşlarım çatılmıştı. O ise yine aynı hüzünle konuştu.
" Bu durumdayken sevişmemiz senin açından doğru olmaz, sonuçta kardeşinle olan olayımız hâlâ bir sonuca ulaşmadı."
Kollarımı beline sarıp kafamı göğsüne yaslarken konuştum.
" Sana inanıyorum Tahir, hem de tüm kalbimle... Sadece bir yanlış anlaşılma olmasını umuyorum, belki bilmediğimiz bir nedeni vardır, olamaz mı?"
Sıkıntıyla derin bir nefes verdiğinde ben cevabımı almıştım, o ise hiç konuşmamıştı. Salona giren Bulut ve yağız ile gülümsemiştim.
Yağız solumuza, Bulut ise sağımıza oturup aynı anda yanağıma öpücük kondurmuştular.
Bulut,
" Birkaç saat dinlenelim bebeğim, o sırada adamlarımız da Wouter' ı bulur."Başımla onayladığımda Tahir beni bırakmadan ayağa kalkıp odaya götürmüştü. Ben ve Bulut ortaya, yağız benim yanıma, Tahir ise Bulut'un yanına olacak şekilde yatmıştık.
...
Tahir'den
Savaşın, nefes alış verişinden uyuduğunu anlamıştım, biz ise fısıldayarak konuşuyorduk.
" Bana inanıyor..."
Bulut,
" Bu kadar kısa sürede kimse kimseye bu kadar güvenmez Tahir, ama o güveniyor."Yağız,
" Çünkü bizi gerçekten seviyor... Aynı bizim onu sevdiğimiz gibi."Gözlerimi yüzünden ayırmadan saçlarını seviyordum, gerçekten sarhoş edici bir güzelliği vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Savaş'çı (bxbxbxb)
Novela Juvenil☂️bxbxbxb kurgusudur Yağız, Tahir, Bulut ve Savaşın aşkını okumaya hazır mısınız? Homofobikler naş naş canım