Eljött ez a nap is. Ma derül ki a baba neme. Sokan vagyunk már itt, már csak pár ember hiányzik. Nagyon vártam már ezt az egészet.
Tegnap megjött Lando családja, és segítettek még az utolsó díszek felrakásában. Annyira várom már mi lesz.
-Jó reggelt.- jön be a konyhába Sav.
-Jobbat.- mondom kómásan, és elkezd nevetni.
-Na mi a baj?- kérdezi nevetve.
-Nem tudtam aludni. Ideges vagyok, de nem tudom miért. Tudom hogy minden jól fog menni, de azért van bennem egy kis idegesség. - mondom, és átölel.
-Velem is ez volt. De látod, itt vagyunk. Mila és Athena is itt van. Minden olyan jó.- mosolyodik el.
-Jó reggelt csajok.- jön be most Lando.
-Szia szívem.- megyek oda hozzá, és megcsókolom.
___________________________________________
-Szia Maxie.- rohanok hozzá, és megölelem.
-Szia Mimi. Jézusom de nagy már.- simogatja meg a pocakom.
-Hát igen. Imádom.- nevetek fel.
-Szia Max.- öleli meg Lando olyan fiúsan.
-Van tipped mi lesz a neme?- kérdezi Maxie, Landotol.
-Persze. Fiú.- nevet fel Lando, és átöleli a derekam.
-Miának is ez a tippje.- mosolyodik el.
-Hoppá, ki jöhetett.- hallom meg a csengőt.
-Szia.- néz rám furán egy férfi. Barna haja van, és borostás.
-Helo?- köszönök neki vissza furán.
-Max. Szia haver.- jön hozzánk Lando, és kezet fogtak.- Bemutatom neked a barátnőmet, Mia Rodriguez Leclerc-et. Mia, ő a legjobb barátom, Max.
-Szóval te vagy az. Bocsi az elöbbiért. Mia vagyok.- mosolygok rá.
-Max. Látom jó nagy már a lurkó.- mosolyog a pocakomra Max.
-Bizony. Na de gyere beljebb. - mosolyog Lando.
___________________________________________
-Na szóval kezdjük el. Látom betartottátok a dresscode-ot. Rajtunk is látszik hogy fiú pártiak vagyunk, de így is így is végtelenül fogjuk szeretni őt, ha nem fiú lesz. Először is, kezdjük a keresztszülőkkel. Mia a keresztanyát, én a keresztapát választottam. Kezded te?- néz rám boldogan Lando, és bólintok.
-Nagyon sokat nem kellett ezen gondolkodnom, hiszen a gyermek kori barátságok a legörökebbek. Emlékszem amikor oviba hozzám dobott egy játék kocsit az a nő. Akkor de utáltam. De abból jött létre a végét nem érő barátságunk, mert vissza dobtam azt a rohadt kocsit.- na erre mindenki felnevetett.- Emma, elfogadod az ajánlatot?
Emma csak állt ott, és elkezdett sírni, aztán mosolyogni, aztán bologatni. Egyből oda mentem hozzá és megöleltem.
-Na hogy én kit is választok. Nagyon nehéz volt nekem. Nagyon sok ember került közel a szívemhez. De közben figyelembe vettem a kisasszonyt is. Egyik legjobb barátomat választom, aki nagyon közel áll Miához is, és hozzám is. Ha ő nem lenne, nem hozta volna Miát a Miami nagydíjra, nem lennénk itt. Lehet nem is ismernénk egymást. Charles. Elfogadod?- na ez engem is meglepett. Nem beszéltünk meg. Vagyis írtunk egy listát kiket akarunk. Keresztanyához csak egy embert írtam, ugye Emmát. De három név állt azon a lapon a keresztapáknál. Carlos, Charles es Max. Nem, nem Maxie, hanem az a Max. A legjobb barátja. De úgy látom akkor Charlest választotta.
-Persze hogy elfogadom. Legjobb pilótát nevelek belőle.- nevet fel. Ezaz.
-Már féltem a gyereket.- forgatom meg a szemem.
-Köszönjük a családjainknak hogy nem akadtak ki a hirtelen hírre. És mindenbe mellettünk álltak és állnak. Na elég is legyen a beszédből, tudjuk meg a nemét a gyereknek.- én és Lando a kezünkbe vettük a kis papír csövet ahonnan majd kijon vagy konefetti vagy az a por vagy mi.
A többiek elkezdtek vissza számolni, és... kék.. éreztem. Kisfiam lesz. Sírva öleltem meg Landot, és mindenki elkezdett éjenezni.
-Kisfiunk lesz.- mondom mosolyogva Landonak, és megcsókol.
-Kisfiunk lesz.- távolodik el, és újra megcsókol.
-Gratulálok haver.- jók hozzánk Max. Majd aztán úgy mindenki.
-Még egy fiú. Nem hiszem el.- neveti el magát anya.- Tuti az apjára fog ütni.
-Ezaz. Négy emberért is idegeskednem. - forgatom meg a szemem mosolyogva.
@landonorris
@Maxverstappen és további 459 345 ember kedveli a bejegyzést
@mia.rod.leclerc : Baby boy💙👶🏼
@landonorrisComments:
@savnorris : hercegem😍💙
@maxverstappen : legjobb pilótát faragunk belőle🏎💙
↪️@mia.rod.leclerc: ettől tartok..@charlesleclerc: keresztfiam🥹💙
@emmabyers: legjobb keresztanya leszek neked picurom💙👑
@f1: Igazi mini Norris🥹
↪️@mia.rod.leclerc: pontosan@mclaren: már tudjuk hogy olyan lesz mint az apja 💙
User7: 🙄🙄
@Landofan: nagyon gratulálok!💙👶🏼
↪️mia.rod.leclerc: köszönjük💙
↪️:landonorris: ❤️💙☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Na hát ez egy nagyon rövidke rész lett, de remélem tetszik.🥰
YOU ARE READING
I Love You (L.N.⁴.)
FanfictionA második szerelem. Ismeretlenek voltak, de egy egy éjszakás kaland után minden megváltozik. Egy kis élet növekszik a nő szíve alatt, amiről a férfi eleinte nem tud. A lány álma hogy író lehessen. De előtte egyetemet akar elvégezni. De a pici élet m...