2.rész

69 3 0
                                    

Anyával és Charlesal ülök a váróteremben. Fhu. Nagyon félek hogy mi lesz.

-Mia Rodriguez Leclerc. - mondták ki a nevem, mire anya és Charles egyszerre álltak fel, utánuk én is.

-Jó napot doktor úr. - mosolygok rá kedvesen.

-Kérem feküdjön le. Most zselét fogok a pocakra nyomni, szóval picit hideg lesz.- majd pár másodperc perc múlva már a hideg szelé a pocakomon volt, majd elkezdte nézni azzal fura cuccal, mi meg a képernyőt néztük.

-Ott van a baba. Nagyon nehéz látni, kb 1 hetes a magzat.1 mm. Majd ha 5 hetes lesz, akkor jobban lehet látni. Olyankor már 10 mm. Vagy lehet több, vagy kevesebb. Szóval majd a következő ultrahangra csak 5 hét múlva kell jönnie. Képet kérnek róla?- kérdezi mosolyogva a doktor.

-Igen, kérünk. - mondta anya.

___________________________________________

Monacoi nagydíj. Lando mindig beszélgetni próbált velem, de én ignoráltam szegény fiút. De legalább az egész hétvégét a családdal tölthetem. Lorenzo is megtudta hogy várandós vagyok. Igazából ő is nyugodtan kezelte az egészet.

Löttünk néhány családi képet a hajónkon, amit ki is tettünk instára. Még amíg nem látszik a pocak.

-Anyu én elmegyek pihenni. Nem érzem magam túl jól.- mondom neki, majd a hajóba bemenve, lefeküdtem az egyik kabinba, és aludtam egy jót.

-Jó reggelt kicsim. Ideje kelni. - simogatott anya.

-Csak egy pillanat.- mocorgok az ágyban, és nyújtózkodom egyet.

___________________________________________

-Szia Max.- köszönök bele a telefonba. Amúgy Maxel nagyon jóba lettünk. Sokszor a Redbull boxban voltam, de persze én vagyok a legnagyobb Leclerc szurkoló.

-Szia Mimi. Mi jót csinálsz?- kérdezte.

Amúgy elfelejtettem mondani hogy már eltelt 5 hét. Most megyek az orvoshoz, csak egyedül. Kedd van, azaz holnap utazhatok a Magyar Nagydíjra. Egyik kedvenc helyem. Egyszer voltam itt, Mike hozott ide nyaralni.

-Épp vezetek, megyek orvoshoz.- mondom neki boldogan.

-Na miért? Mi történt?- kérdezte ijedten.

-Semmi baj nincs, ultrahangra megyek.

-Na és minek? Ultrahangra nem a terhesek mennek?- nevetett fel Max, mire nem szólaltam meg.- Miért nem szólasz meg? Mia Rodriguez Leclerc. Ugye nem vagy terhes???- akadt ki.

-Maxie...- suttogom.-Emlékszel amikor Miami Nagydíjon Lando felvitt a szobájába egy lányt? Az a lány én voltam.

-Fhu geci Landonak is hogy lehetett ennyi esze! Hány hetes vagy? Lando tudja?

-Nem, nem tudja, és jobb is ha nem tudja. Amúgy 1 hónapos és 7 napos a pici. Makk egészséges.- mosolyodtam el, és megsimogattam a pocakom, ami még nincs, de nem baj.

-Szóval 5 hetes terhes vagy. Anyudék hogy reagáltak?- kérdezte kedvesen.

-Jól. Nem akadt ki meg semmi. Inkább Arthur volt kiakadva, de anya lenyugtatta.- nevetek fel.

-Az a lényeg. De ugye én leszek a keresztapa?- nevetett fel mostmár ő is.

-Persze Maxie. Na de én leteszem mert ide értem. Majd vissza hívlak szívem. Na szia, vigyázz magadra.- köszöntem el tőle, és kinyomtam a telefont. Szakítottak Kellyvel. Pár hete. Szóval mindig jól jön egy jó barát.

-Jó napot doktor úr.- mosolygok rá, és szó nélkül lefekszek az ágyra.

-Teljesen kivehető a gerincoszlop, a fej elkezdett tőle eltávolodni. Már a végtagok is kezdenek kialakulni. Úgy látom Mrs Leclerc, hogy egy egészséges magzat fejlődik magában.- mosolygott a doktor. Most nem kértem tőle képet.

I Love You (L.N.⁴.)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن