17.rész

29 2 0
                                    

A Japán Nagydíj letudva, most éppen Monacoba vagyok Julesal, innen nézzük majd a Kínai nagydíjat.

-Arthur bácsi kis hercege.- babázott Arthur.

-Arthur bácsit le fogja hányni Jules ha tovább így emelgeti. - szólok a bátyámra. Elég nehéz a legfiatalabbnak lennem. Mindig óvnak mindentől.

-Nem lesz semmi.- nevet fel Arthur, majd  Jules a nyakába hány.

-Én megmondtam.- nevetek fel, és elveszem tőle Julest.

-Anyaa! Jules lehányt!- szól anyának, anya meg nevetve jön ki a konyhából.

-Mia szólt. Menj, tusolj le és öltözz át, addigra kész lesz a vacsi.- nevet még mindig anya, és Arthur elindult az emeletre.

-Szerintem én lefektetem Julest, nagyon nyűgös.- mondom anyának nevetve, majd mi is felmentünk a szobába. El is altattam, vissza mentem anyuhoz és kész is volt a vacsi. Most csak mi hárman vagyunk, Julesal együtt négyen. Majd holnap jön a család többi része, mivel futam lesz, és innen nézzük, közben egy kis családi összejövetelt csapunk.

___________________________________________

-Sziasztok.- köszönök anya nővérének, Anna-nak.

-Hát sziasztok. Jaj de kis cuki vagy. - veszi ki a kezemből Julest.

-Mia!- ölel meg Ashton, az unokabátyám.

-De megváltoztál. - nevetek fel, és vissza ölelem.

-Hát te sem panaszkodhatsz. - mér végig. Igazából Ashtonnak régen bejöttem, nem érdekelte hogy unokatesók vagyunk.

-Gyertek csak beljebb, nemsoká kezdődik a futam.- mosolyog anya, majd sok kajával megpakolt asztalhoz mentünk, leültünk a kanapéra, és most lett vége a pilóta parádénak.

-Nézd ott van apa.- mutatok a képernyőre, és Jules elkezdett nevetni.

-Norris az apja?- kérdezi Ash.

-Igen. Egy éjszakás kaland volt, terhes lettem, eltitkoltam, de aztán akkora lett hogy már nem tudtam, randizgattam Landoval és elmondtam neki hogy terhes vagyok, össze jöttünk, már megkérte a kezem is, és van egy 2 hónapos fiúnk.- mosolygok.

-Értem. - forgatja meg a szemét Ashton, és elkezdődött a futam.

___________________________________________

-Lando második lett.- kezdek el örülni.

-Charles meg negyedik.- mosolyog anya.

Végignéztük ahogy mindenki felmegy a pódiumra, aztán lemegy, és Lando egyből hívott Facetimeon.

-Szia szerelmem.- köszönök neki.

-Hát sziasztok, mizu van?- kérdezi Lando.

-Annyira büszkék vagyunk rád.- mosolyodom el.

-Gratulálok Lando, ügyes voltál.- jön be a képbe anya.

-Koszonom Pascale.- nevet Lando, majd meglátom Charlest.

-Charles!- mondom, mire a képernyőre néz, és mosolyogni kezd.

-Gratulálok haver.- öleli meg Landot.

-Te sem voltál rossz, sőt, nagyon is jó voltál.- mondja Lando.

-Büszke vagyok rátok fiúk.- mosolygok.

-Köszönjük.- mondják egyszerre.

Pár percig még beszéltünk, de aztán letettük, mert Lando ment a géphez, és mi is. Nem egyszerre érünk haza, talán ő hamarabb.

I Love You (L.N.⁴.)Where stories live. Discover now