-Sziasztok!- megyek be a házba, és egyből Mila rohan felém, én meg óvatosan legugolok.-Hát szia nagylány!- ölelem magamhoz.
-Szia Mia.- jön a konyhából Sav, és megölel.
-Szia.- köszönök neki vissza suttogva.
-Na lányok, most pár órát Mia fog rátok vigyázni, okés?- mondja a lányoknak Sav.
-okés. Mia, jössz velünk játszani?- fogja meg a kezem Mila.
Savék el is mentek, a lányokkal sütöttünk muffint, közben csináltam ebédet is, ami sajtos tejfölös tészta lett.
A lányok elmentek aludni, addig én telóztam, ettem. Néha néha lehunytam a szemem, de csak otthon tudok aludni. Pedig rohadt álmos vagyok. Megszoktam hogy ebéd után alszok.
-Mia.- jön le a lépcsőn álmosan Mila.
-Hát szia hercegnő. Hogy aludtál?- ültetem az ölembe. A kanapén ülünk, és nézem a tv-t.
-Jól. Anyáék mikor jönnek haza?- kérdezi nyűgösen.
-Nem tudom. Miért?- kérdezem.
-Csak úgy. - von vállat.- Hogy hívják a babát?
-Csak neked mondom el.- és megsúgom a nevét a babának. Csak én és Lando tudjuk még csak, majd akkor tudják meg a többiek amikor megszületik.
-Nagyon szép neve lesz. - mosolyog, és megölel.
Savék haza érték, elköszöntem tőlük, és mentem is haza. Persze egyből a szobámba mentem, és el is aludtam egyből. Két órát aludtam, aztán csináltam vacsorát, hogy Lando tudjon majd enni ha este hazaér. Carboránat csináltam, ettem belőle, és vissza mentem aludni, és már csak reggel keltem fel.
___________________________________________
Ma megyek dokihoz, azaz eltelt egy hét, 35. hétben vagyok. 4 hét és szülök. Nagyon izgatott vagyok, egyre közelebb vagyok ahoz hogy a kezembe tartsam csibét.
Bepattantam a kocsiba, és elindultam a klinikára. Remélem csak jó dolgokat fog mondani.
-Jó napot.- megyek be az orvoshoz.
-Jó napot Mia. Mondja, hogy érzi magát?- kérdezi kedvesen, majd lefektet az asztalra.
-Néha rám jön a hányinger, tojásos kajáktól felfordul a gyomrom.- nevetek fel.-De ezeken kívül jól vagyok, nemsoká itt az idő.
-Hát igen. 4 héte van, bár ha ilyen szépen növekszik, lehet az három is. De inkább maradjunk a 4 hétnél. Na lássuk. Hossza 45 cm, súlya kb 2500 gramm. Akkora mint egy sárgadinnye. Nagy baba. - mosolyog a doktor nő.
-Tényleg jó nagy baba. Nos hát köszönöm szépen.- mosolygok rá, és pár perc múlva már a kocsiba ülök, és vezetek haza. Lando ma nem ment be a gyárba, 11kor ért haza, ezért amikor jöttem a dokihoz ő még aludt.
-Szia szerelmem. Mit mondott az orvos?- köszön Lando, amikor belépek a házba.
-Szokásos. Nagy baba. Meg lehet 3 hét múlva szülők hogyha ennyire növekszik.- mosolygok, oda megyek hozzá, és megcsókolom.
-Egyre közelebb vagyunk már.- teszi a kezét a pocakomra.
-Hát igen. Kezdek kicsit félni.- nézek Landora.
-Te leszel a legjobb anya. - mosolyog rám, és megcsókol.
___________________________________________
Eltelt egy hét. Nem sok minden történt, Lando a gyárba volt egész héten, én meg türelmesen vártam. Vagyis vártuk, csibével. Charles ma fog jönni pár napra, hisz szülés után hagyni akar pihenni. Anya itt fog lenni, és Lando anyukája is. Anya jövőhéten jön, nehogy rám jöjjön a szülhetnék. 3 hét. 3 hét múlva itt lesz már a picike, ha minden jól megy. És remélem minden jól fog menni.
ESTÁS LEYENDO
I Love You (L.N.⁴.)
FanficA második szerelem. Ismeretlenek voltak, de egy egy éjszakás kaland után minden megváltozik. Egy kis élet növekszik a nő szíve alatt, amiről a férfi eleinte nem tud. A lány álma hogy író lehessen. De előtte egyetemet akar elvégezni. De a pici élet m...