10.rész

43 2 0
                                    

-Vigyázz magadra nagyon, rendben?- csókol meg Lando.

-Rendben. De megy a repülőm. - kuncogok, és adok egy utolsó puszit a szájára.

Monacóba tartok, mivel megyek a családhoz. December 10.-e van. Elég hideg. Bár Monacóban nem annyira. Anyuéknak megigértem hogy elmegyek hozzájuk még karácsony előtt. Múlt héten voltam dokinál, 29. hétben vagyok. Egyre közelebb ahoz hogy a kezembe fogjam a picit. Benne vagyok már a nyolcadik hónapban. Egyre többször fáj a hátam, a striák sem kímélnek. Lando mindenben segít. Néha ő takarít, és rendszeressé vált nálam a délutáni alvás. Landot ez elvileg nem zavarja, vagyis nagyon remélem. A pocak meg hatalmas. Próbálok egészségesen étkezni, de néha becsúszik az édesség is. Inkább a savanyú cukorkát kívánom. Nem is a csokit.

A repülő út kb 3 óra volt, most nem magán géppel mentem. Pár napot leszek csak ott, 3-4 napot. Úgy volt hogy itt töltöm a szülinapom, de aztán mégsem.

-Sziasztok!- megyek be a házba, és anyu egyből megölel.

-De hiányoztál.- suttogja.

-Ti is nekem. - mosolyodom el.

-Hugi!- jelen meg Charles, és ő is megölel.

___________________________________________

-Milyen az Angiliai élet?- kérdezi Arthur.

-Nagyon jó. Bár ott elég hideg van, de jó. Landoval már elkezdtük csinálni a gyerek szobát, majd karácsonykor megnézitek. Még a baba dolgokkal sehogy sem állunk, de azt is el kell majd kezdeni. Karácsony után szerintem.- mesélem.

-Na ez nagyon jó. Örülök neki.- mosolyog anya.

A másnap is jó volt, anyuval és Alexandravál elmentünk shoppingopni, vettem néhány ruhát a kisfiamnak, annyira aranyos dolgokat láttam. A következő nap otthon voltunk, családi ebéd volt, mert aztán este indult a gépem. Jó volt ez a pár nap. A családdal. Igaz két napot voltam csak, de jó volt a családdal lenni.

___________________________________________

A szülinapomra ébredtünk Landoval. Ágyba hozta a kaját, és annyira aranyosan bánik velem egész nap. Éppen úton vagyunk a szüleihez, családi vacsi lesz.

-Sziasztok kicsikéim!- ölel magához Cisca.

-Szia anyu.- mosolyog Lando.

Mondtam nekik hogy nem kérek ajándékot, de vettek nekem dolgokat. Savék parfümöt, Adam és Cisca bort, bár szerintem Lando fogja azt meginni. Flo étkészletet, Cisca meg egy pulcsit adott, amin én és Lando vagyunk. Jaj de imadom. Lando egy könyvet vett, mert a múltkor együtt elmentünk vásárolgatni, és bementünk egy könyves boltba, ahol kinéztem magamnak egy könyvet. Meg még vett egy pólót ahol "anyu a legjobb" felirat volt. Nem is szültem meg a pici fiúnkat, de már ilyeneket ad.

Csodálatos szülinapom volt. Ennél jobb napot hova?

-Lando nézd, rugdos.- mutatok a pocakomra. Már az ágyban fekszünk, mert rohadt álmosak vagyunk.

-Hát szia picur. - hajol oda a pocakomhoz, és rá teszi a kezét, és pont megmozdult.-Jé, adott pacsit.- néz rám csillogó szemekkel. Egyre jobban szerelmes vagyok belé.

-Alig várom hogy a kezembe foghassalak fiam. Igazi autó versenyzőt nevelek belőled, csak úgy szólok. - nevet fel, én meg mosolyogva megforgatom a szemem.- A szobád is alakulgat, remélem tetszeni fog majd. Már csak 1 hónap és végre láthatlak. Már érzem hogy tiszta apád leszel.- nevet, és egy puszit nyom a pocakomra.

-Remélem tényleg az apjára fog ütni.- mosolyogtam, Lando feljebb jött, és megcsókoltam. -Jó éjt szívem.- ölelem magamhoz, és pár perc elteltével már alszok is.

December 24.-e van. Itt van az én csaladom, és Lando családja is. Elég nagy család.

Nagyon sok ajándék van a fa alatt, és elég sok nagy doboz is. Mindenki körbe ült, és oda adtuk mindenkinek oda adtuk az ajándékot. Egyesével bontottuk ki őket, személyenként.

-Kezdem én!- szólal meg Charles. Char egy csomó parfümöt kapott, mivel a Norris család nem igazán ismeri őt. Tőlünk egy új karórát kapott. A következő Flo volt, ő inkább lovas dolgokat kapott. Cisca ruhákat, Lando szülei pedig alkoholt, parfümöket.

-Na most mi jövünk.- szólal meg Lando, és egy kisebb dobozt vett elő először. -Ki adott ilyet?- emeli fel a Ferraris baba bodyt.

-A lurkó tuti Ferraris lesz.- körhint egyet Charles.

-Nem, mert Mclarenes.- válaszol Lando.

-Semelyik sem lesz, mert nem fog a guruló cirkuszban élni.- szögezem le, és mind a ketten rám nézett.

-Inkább nézzük a következőt.- szólal meg Lando, és egy nagyobb dobozt vesz elő, amit ki is csomagol, és egy etetőszék az.

-Wao. De szép.- csodálkozok. - Ezt kitől kaptuk?

-Tőlem.- mosolyog anya.

-Köszönjük.- mosolygok rá.-Jöjjön a kövi.

Lando mégegy nagy dobozt vesz elő, ami egy utazóágy volt.

-Gondoltam ha sokat utaztok jó lesz.-szólal meg Sav. De szeretem. Megköszöntük, aztán Lando kapott egy karórát, én is, aztán még néhány babás dolgot. Bodykat, pólókat, meg mindent. Kapott Mclarenes bodyt is, Char meg Lando ezen is össze kaptak hogy Char az Ferraris kölyköt farag belőle, de Lando meg Mclareneset, mi ezen csak nevettünk. Aranyos hogy ezen veszekedtek hogy melyik csapatba fog leigazolni a fiúnk, de nem engedem hogy gokártba üljön. Nem teszem ki ennek az egésznek. Elég két emberért idegeskednem, nem kell harmadik.

___________________________________________

Január harmadika van, és most megyünk megvenni a dolgokat a babának. Babakocsi, gyerek ülés, ágy meg minden. Ez a kedvenc részem szerintem. Ja meg persze a baba ruhákat is kezdjük megvenni. Szekrény is kell a baba szobába, szóval szépen lassan meglesz minden.

-Milyen babakocsira gondoltál?- kérdezi az eladó nő.

-Három az egyben. Azzal jól is járunk.

-Az meg mi?- kérdezi Lando.

-Mózeskosárból, sportüléssé lehet átalakítani, és rá lehet rakni a gyerek ülést is. És igen, azzal jól is jártok.- mosolyog ránk a nő.

Kiválaszttottunk egy szürkét, és jézusom csoda szép. Gyerek ágyat is most választottunk, az egy gyönyörű baba kék. Illeni fog a szobához, mivel három fal fehér, és egy fal kék, ott lesz majd a gyerek ágy. Tisztázót is választottunk, aztán rugdalózót is. Nem mondom hogy hamar oda fog kerülni, de majd ilyen fél évesen bele teszem már szerintem. Aztán átmentünk egy boltba, ahol baba ruhákat vásároltunk. Rengeteget. A szekrényt majd a neten rendeljük, szóval igazából majdnem minden megvan. Már csak a pici fiam kell ide és minden tökéletes.

Amikor haza értünk egyből elkeztdük össze szerelni a dolgokat. Először is a baba ágyat. Nehéz volt, de kész lett. A babakocsit is össze raktuk, az etetőszéket is. Bele telt egy fél napba, ezért már jó korán aludtunk este.

Reggel korán keltünk, mivel reggel 9re van időpontunk a dokihoz. 33 hetes terhes vagyok, és már tényleg az utolsó pár hetem van.

-Jó napot.- megyek be a rendelőbe.

-Jó napot. Jöjjön beljebb, elkezdjük a vizsgálatot.- mosolyog a nő.

El is kezdte, a zselét felnyomta a pcakomra, és el is kezdte nézni a fiamat. Lando most nem jött, mivel be kellett mennie a gyárba.

-Jaj de szép nagy már. 44 cm a kicsi, és a súlya kb 2000 gramm. Február 15.re írom ki, akkor kéne megszületnie. Mostmár sűrűbben kéne járnia ultrahangra, azaz két hét múlva találkozunk ha ugy jó. Meg ne igazán utoazzon, nehogy pont akkor jöjjön el a szülés ideje.- mosolyog az orvos.

I Love You (L.N.⁴.)Место, где живут истории. Откройте их для себя