3évvel később...
Nagyon sok minden történt ezalatt a három év alatt. Jules már 3 éves, de nem adtuk be a bölcsibe, hisz ő is része ennek az egész vándorló cirkusznak. Nemrég mentünk el vele először gokártozni, tudjuk hogy még kicsi hozzá, de ki akarta próbálni, és nem tudtunk neki nemet mondani. Landoval azóta boldogok vagyunk, néha néha össze kapunk, de nem csaljuk meg egymást.
-Apu, mikor lesz kistesóm?- kérdezi Jules, Landotól, miközben én elmegyek a szoba előtt, most jöttem ki a mosdóból.
-Nem tudom szíven.- nevet fel Lando.
-Jules kérdezte hogy mikor lesz kistesója.- nevet fel Lando, amikor bejon a konyhába.
-Nem kell már próbálkoznunk.- mosolyodom el, és a hátam mögött fogom a pozitív terhességi tesztet.
-Mi? Nem szeretnél gyereket?- ijedt arca mindent elárul. Kis buta.
-Lando én terhes vagyok.- mosolyodom dl, és előveszem a tesztet, mire Lando elkezd mosolyogni, megfogja a derekamat, felemel, és megpörget.
-Kicsim hisz ez csodálatos.- csókol meg, majd meghaljuk Jules hangját.
-Lesz tesóm?- kérdezi mosolyogva, bólintok, és ide fut hozzánk, és megölel minket.
5 évvel később...
-Abigail, vigyázz!- szól Lando a kislányunkra. Még csak 2 éves, de olyan rosszcsont mint az apja.
Julest ki sem lehet rángatni a gokártból, már tudjuk hogy forma 1es pilóta lesz.
-Gyere Lando, igyál.- hívja magához Charles.
-Nem tehetem, vigyáznom kell a feleségemre.- mosolyog Lando, és a pocakomra teszi a kezét. 6 hónapos terhes vagyok, fiú, és Max Hervé Norris. Apa nevét kapta második név ként. Ma volt az esküvőnk. Csoda szép volt az egész, náluk van most a buli.
-Tesó te nagyon papucs vagy.- nevet fel Char, és meghuzza a poharat.
-Mintha neked nem lenne feleséged és egy lányod.- nevetek fel. Igen, Alex és én egyszerre voltunk terhesek. És mind a ketten lányt vártunk. A mi lányunk ugye Abigail, az ő lányuk neve Fèlicitè Leclerc. Francia nevet akartak neki. Két nap van köztük.
-Legalább ünnepelhetnél velünk, hisz 2029es világbajnok vagy. Mia meg kiadta a könyvét.- mosolyog Sav.
-Vigyázok a gyerekeimre és Miára.- karolja át a derekamat a férjem.
-Megjöttünk.- kiáltja el magát Emma. Mellette ott van Seb, azaz Sebastian Bearman. Oliver meg a babakocsit tolja, ahol benne valószínűleg alszik, a kis Ophelia. Gyönyörű neve van.
-Sziasztok.- ölelem meg Emmát, aztán Olivert, és Sebet.
-Seb, jössz játszani?- fut hozzánk Jules, és már együtt futnak el. Legjobb barátok, úgy mint az anyukájaik.
☆☆☆☆☆☆☆☆ VÉGE☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Köszönöm hogyha végig olvastad🫶🏻. Nemsoká jön egy másik Norris Ff.
ESTÁS LEYENDO
I Love You (L.N.⁴.)
FanficA második szerelem. Ismeretlenek voltak, de egy egy éjszakás kaland után minden megváltozik. Egy kis élet növekszik a nő szíve alatt, amiről a férfi eleinte nem tud. A lány álma hogy író lehessen. De előtte egyetemet akar elvégezni. De a pici élet m...