18.rész

28 3 0
                                    

Már az utolsó körnél tartunk, Lando a legelső, Max van nagyon rátapadva. Julesal a kezemben szurkolunk neki, megvan az esélye megnyerni a Miami nagydíjat.

-És Lando Norris megnyeri a Miami nagydíjat! Lando Norris megnyeri!- ordítják a hangosbemondóba, én meg elkezdek sírni az örömtől. Lando első győzelme a Forma 1ben. Beáll az első helyre, kiszáll, és a csapat közé ugrik, én meg mosolyogva nézem végig. Annyira büszke vagyok rá. Miután megvolt a gratuláció, ide jött hozzánk, és erősen megcsókolt.

-Annyira büszkék vagyunk rád szerelmem.- mondom könnyes szemmel amikor eltávolódtak az ajkaink.

-Szeretlek.- nyom egy puszit Jules homlokára, majd elment, hisz a pódium legfelső fokára kell állnia.

Meghallgattuk végre a Britt himnuszt, és nem a Hollandot, amit végig sírtam, Lando meg csak mosolyogva állt ott, aztán megvolt az ünneplést, bementünk a pihenőbe, és Lando egyből az anyukáját hívta.

-Megcsináltam anya.- mondja köszönés nélkül.

-Nagyon büszkék vagyunk rád Lando.- mondja Cisca, és hallom a hangján hogy sír.

-Ezt mind Jules és Mia miatt tudtam megcsinálni.- néz rám csillogó szemekkel, és megpuszilja az arcom.

-Tudom fiam, tudom. Mikor jöttök vissza Angliába, meg akarom ünnepelni.- kérdezi Cisca.

-Holnap utazunk vissza, Julest elkell vinni vizsgálatra, most lett ugye három hónapos.- mondja Lando.

-Rendben. Mit szóltok ha szerdán egy vacsival megünneljük?

-Megbeszéltük.- mosolyog Lando.

___________________________________________

Hétfőn mentünk vissza Bristolba, kedden elvittem Julest, este pedig Lando elment a haverjaival pizzázni és bulizni, nem jött haza éjjel. Eléggé féltem, ezért felhívtam éjfélkor, és azt mondta egyik haverjánal alszik.

-Öcskös! Gratulálok!- jön be a házba Oliver, Sav és a lányok, akik egyből jöttek hozzám és megöleltek.

-Mia, hol van Jules?- kérdezi Mila.

-Fent alszik, de szerintem nemsoká felkel.- mosolygok rá, és felveszem.

-Lando bácsi gratulálok. - mosolyog Mila a kezemből.

-Köszönöm Mila.- ad egy puszit a homlokára.

___________________________________________

Jó volt a vacsi, most megengettem magamnak egy kis bort, de nem ittam sokat Jules miatt. Lando napok óta kicsit távolságtartó, nem tudom miért. Nem csináltam semmi rosszat ha jól tudom. Éjszaka van, Jules sír mintha muszáj volna, Lando meg sehol.

-Nyugi van kicsim, mindjárt itt lesz apu. Itt lesz..- suttogom, és én is elkezdek sírni, ami nem tesz jót, mivel Jules is elkezd sírni. Reggel beszélek vele.

-Lando beszélnünk kell.- ülök le vele szembe a konyhába.-A kanapén aludtál? Miért nem jöttél fel?

-Nem akartalak felkelteni.- von vállat. Mintha másnapos lenne.

-Miért kerülsz napok óta?- kérdezem szomorúan.

-Tettem valamit amit nem kellett volna.- suttogja. Hogy mi?

-Mond el. Lando csak így tudjuk megbeszelni.

-Nagyon sokat ittam, és.. lefeküdtem egy lánnyal.- mondja szomorúan.. Valami összetőrt bennem.. ilyet akkor éreztem utoljára amikor Jules meghalt..

-Nem igaz.- nevetek fel.- Lando ez nem igaz.- komolyodtam el, mire Lando arcáról egy könnycsepp gördül le az arcán.

-Nem akartam, de nagyon részeg voltam és azt sem tudtam hol vagyok, Mia annyira sajnálom.- sírja el magát.

I Love You (L.N.⁴.)Where stories live. Discover now