final... kalbinizde devam ettirin ...

47 4 0
                                    

*hatırlatma~

taehyung iyiki vardı. iyiki şuan onunlaydım. iyi ki bunu kabullendim. aslında bazen bazı şeyleri kabullenmek, ne kadar da harika bir duygu. tüm bunları kabullenmesem bellki de şuan burada, taehyung ile bu şekilde olamazdım.

( 3 yıl sonra )

aradan 3 yıl geçmişti. bu 3 yıl içerisinde, birçok şey olmuştu. o gün o malikaneden hiç bir sorun olmadan ayrılmışlardı, ardından eve vardıklarında, jungkook ve taehyung, taehyung'un odasına çekilmişti. Taehyung, jungkook'a olan biten herşeyi analtmıştı.

o gün o dağ evinden neden kaçtıklarını da anlatmıştı. jungkook bunun sebebinin, johan olduğunu öğrenmişti ve taehyung'un malikaneye gittikleri günden bir gün önce, johan'ı öldürdüğünüde öğrenmişti.

artık hayatlarına, birlikte sıfırdan başlama kararı almışlardı. geçmişin kötü izlerini unutacak, birlikte mutlu ve huzurlu yeni bir hayata başlayacklardı.

bunun için ilk adım, jungkook'un kaybetiği konuşma yetisini tamamen geri kazanmak oldu. taehyung, jungkook için özel bir doktor ayarlamıştı. doktor eve gelerek, jungkook için elinden geleni yapıyor, türlü tedaviler ve egzersizlerle jungkook'un sesini tamamen kazanmasına, yardım etmeye çalışıyordu ki yeterince başarılı olmuştuda.

jungkook 8 aylık bir tedavi sürecinin sonunda, sesine ve konuşma yetisine tamamen kavuşmuştu ve herkes gibi düzgün bir şekilde konuşa biliyordu. jungkook'un konuşa biliyor olması, herkese çok iyi gelmişti. özellikle de taehyung ve jungkook'a

2. adım ise, taehyung'un birilerini öldürme isteği ve planların dan vazgeçmesi olmuştu ve diğerleride aynı şekilde, tamamen pis işlerden ellerini çekmişlerdi. şimdi normal insanlar gibiydiler.

3. adım ise, junho ve junso çiftinin ölümünden, jungkook dan şüphelenilmesi ve aranılması nedeniyle, jungkook'un bir süre boyunca ortalarda gözükmemesi, saklanması adına olmuştu.

zaten cinayetin üstünden 1 yıl geçmesinin ardından, junho ve junso çiftinin cinayet dosyası kapatılmış ve bir daha hiç birşekilde tekrar açılmamıştı. oyüzden de 1 yılın ardından, jungkook'un saklanmasına gerek kalmamıştı. cinayet hızla unutulmuş ve artık kimsenin umurunda dahi değildi.

4. adım ise, amerika'ya gitmek olmuştu. amerika'da jin ve namjoon şehirde, tek katlı müstakil bir evde birlikte yaşıyorlardı. gezmeyi çok seviyor, bir sürü yer ve ülke gezerek, fotoğraflar çekiyorlardı.

jimin ise, erkek arkadaşı (yani sevgilisi) ile birlikte, korede yaşıyorlardı. oldukça mutlu, sakin bir hayatları vardı.

taehyung ve jungkook'da amerika'da, şehirden yaklaşık 1 saat uzaklıktaki bir yerde, tek katlı, oldukça güzel ve sevimli görünen, etrafı çiçeklerle kaplı olan müstakil bir evde çocukları, bahm ve yeontan ile birlikte, mutlu bir şekilde, yaşıyorlardı.

artık herşey geride kalmıştı üzüntüler, kırgınlıklar, kızgınlıklar, tükenen umutlar geride kalmış, cennet bahçesinde bu aşkım umudu, sevgisi, aşkı, şehveti yeşermişti.

hayata hep iki çıkış yolu vardır zaten.

kabullen yada kabullenme...





FİC SONU
457 KELİME
EVET FİC BİTİ UMARIM BEĞENİRSİNİZ ANCAK İLK FİCİM OLDUĞU İCİN BELLKİDE PEK İYİ OLMAMIŞTIR BİLMİYORUM AMA İKİNCİ FİCİM DE DAHA İYİ BİR İŞ CIKARACAĞIMA EMİNİM AKLIMDA BİR FİC DAHA VAR VE ONU YAZMAK İCİN SABIRSIZLANIYORUM VE GERÇEKTEN ÇOK İYİ OLACAĞINI DÜSÜNÜYORUM İLK BÖLÜM YAKINDA GELECEK BEKLEMEDE KALINNNNN VE BU FİCİN YANİ "KABULLENMEK" ADLI FİCİMİN NASIL OLDUĞU HAKKİNDA YORUM YAPIN LÜTFEN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLERRRR🙂

Kabullenmek/TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin