chapter 24 😁❤

71 5 5
                                    

  හේ හේ සමාවෙන්න පරක්කු උනාට 🥲🥲🥲 වැඩ අධිකයි අනෙ 🥲... අද ඉදලා පුලුවන් වෙලාවට කතාව දෙන්න try කරන්නම් 🥲....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Back to the story...

Namjoon  - " මොකක්ද කොල්ලො මේ චූටි කියන්නෙ ? 😲

Taehyung - " ඇ..යි හියුන් මොකක්ද අවු..ල 🥲🥲"

ටේ දන්නෙ නෑ වගේ නාම්ජූන්ගෙන් උත්තරයක් දෙනවා වෙනුවට ආපහු ප්‍රශ්නයක් ම ඇහුවා . ටේහියුන් දන්නවා නිනී ගිනි අවුලලා තමා කියලා 🥲😒. ඒත් ඉතින් මේකි මක් කියලද කියලා කොල්ලා දන්නෙ නෑ නෙ ඉතින් 😅😅😅

Namjoon -" නෑ මේ කෙල්ල කියන්නෙ ඔය දෙන්නා මොකක්ද කර කර හිටියා කියලා 😅😅"

Taehyung - " 🥲😒 මේකිගෙ බොරු හියුන් මන්පල්ලා මන් මෙතන කිසිම වැරැද්දක් කලේ නෑ මෙන්න මේ හෝතම්බු කෙල්ල තමා වැරදි කරන්නෙ හුම්"

Namjoon  -" ඒත් ටේයා මේක දිහා බලපන්කො පොඩ්ඩක් 😂 මේක ගැන මොකක්ද ඔබතුමාට කියන්න තියෙන්නෙ "

දෙයියන්ට ඔප්පුවෙච්චාවෙ කියන්නෙ නිනී ටේහියුන් ජන්කුක් කිස් කරන්න වගේ හිටපු එක පොටෝ එකකුත් ගහන් ඇවිත් තියෙන්නෙ 😂😂  ආතල් ම වැඩේ කියන්නෙ පොටෝ එකක් විතරක්නම් කමක් නෑ වීඩියෝ කරලා ඒක 😂

Taehyung - " යාහ්.. හියුන් ඕන ආතල් එකට අනේ සීරියස් නෙවෙයි 😒😒😒 මේ පොඩි හැතිරි .. නිනී මෙහෙ එනවා තව්සේ මොනා කරනවද මන්දා 😒"

Nini - " ඇයි ඔප්පෙ 😂🥲 මගෙන් යම් කිසි වැරද්දක් සිදු උනාද 🥲😂"

Taehyung - " වැරැද්දක් නෙවෙයි පොඩි ඇච්චා  බලහන් මේ වගේ  වැඩ කරන්නෙ ඇයි යකූ 😒😒 අර බලාම් කුකීගෙ මූනත් රතු වෙලා පව් නේද අඩයි ඈ පොඩ්ඩා 😒"

Nini - " ආව් ආව් ඔප්පා කැමැත්තක් ඇති වෙලා වගේ 😂🥲 අවුලක් නෑ ඉතින් ලොකූ ඔයාගෙ අකමැත්තක් නෑ නේ මේකට 😂😂"

නාම්ජූන් හිටියේ හිනාව හොදටම තද කරන් ඒත් ඉතින් පුපුරන්න බලාගෙන් කොටියෙක් ඉන්න හින්දා හිනා නොවී සීරියස් පිට වගේ ඔලුව වනලා ..

Namjoon - " නැත්තන් ඉතින් මේ වගේ හාවෙක් වගේ කොල්ලෙක් මස්සිනෙක් කරගන්න කව්ද අකමැති 😁"

ජින්   නම් හිටියේ ඔය මොකුත් ගැන සිහියෙන් නෙවෙයි එයාගෙ සූටි ගෑල්පෙන් කියවද්දි හෙලවෙන තොල් දිහා බලන්. 🥲😅 එයාට කොච්චර කිස් කරලත් මදිලු ඉතින් 😅.

𝙼𝚈 𝙲𝚄𝚃𝙴 𝙱𝙾𝙳𝚈𝙶𝚄𝙰𝚁𝙳 🤭❤  ( On Going )Where stories live. Discover now