9.bölüm "𝐙𝐨𝐫"

1.5K 55 5
                                    

Sabah Yusuf'un odama gelip yüzüme su dökmesiyle uyandım. Evde bir kaç dakika boyunca Yusuf'u kovalayıp yakalayamayınca banyoya gittim. Duş alıp biraz bakım yaptıktan sonra çıktım duştan.

Odama gidip okul formamı giyinip saçımı kuruladım ve her zamanki makyajımı yaptım. Çantamı da topladıktan sonra telefonumu ve kulaklığımı alıp çıktım odamdan. Odadan çıkar çıkmaz burnuma güzel kokular gelmeye başladı. Mutfağa gittiğimde Yusuf'un harika bir kahvaltı hazırladığını gördüm.
"Oo Yusuf beyy siz kahvaltı mı hazırlardınızz"
Bana döndü ve çayları masaya koyarken
"Sana da günaydın Kumsal"
Güldüm ve masaya geçtim "günaydın günaydınn"

Kahvaltı etmeye başladık "ellerine sağlıkk"dedim öpücük göndererek Yusuf da " afiyet olsun güzellik"dedi ve kahvaltımızı yapmaya devam ettik. Çoğu zaman geç kalktığım için kahvaltı yapamıyordum. Ama Yusuf sabah erkenden kaldırdığı için kahvaltı yapmaya zamanım olmuştu.

"Seni okula ben bırakıcam sonra da bizim çocuklarla buluşucam" dedi Yusuf ağzımdaki lokmayı yutup konuştum. "Beni de bekleseniz? Okuldan sonra hep birlikte buluşsak?".
Yusuf yemeğini yemeye devam ederken cevap verdi.
"Biz şimdi buluşalım güzelim akşam kızları da alır hep birlikte gezeriz" dediğinde gülümsedim ve onayladım Yusuf'u.

Okulun önüne geldiğimizde ikimiz de arabadan indik. Yusuf okula baktı
"güzel okula benziyor. İçindekiler nasıl?" diye sordu.
"Yani iyi gibiler normal okul işte" dediğimde kafasını salladı. Ve bana sarılıp saçımı karıştırdı.
"Ya Yusuf kaç kere söyledim yapma şunu" yanağımdan makas aldı ve "tamam tamam kızma cimcime" dedi ve gülerek arabasına bindi. Gözümü devirdim ve bu haline güldüm.

Okula girdiğimde oyalanmadan sınıfa çıktım. Sınıfa girdiğimde Tanemi göremedim. Normalde çoktan gelmiş olması gerekiyordu. "Uyanamamıştır" diye düşündüm ve sırama geçtim. İlk ders Fizikti. -hiç sevmem- Zil çalmıştı ama Tanem hala gelmemişti.
Gizem hoca geldiğinde her kes ayağa kalktı. Hoca sırasına oturup "Günaydın çocuklar, otura bilirsiniz" dediğinde her kes yerlerine oturdu.
Hoca yoklama alırken telefonumu aldım çantamdan ve Taneme mesaj attım.

Siz:günaydınn
Siz:okula neden gelmedin Tanem?

Tanem:balım babaannem
rahatsızlanmışta
Tanem:onun yanına geldik
izinliyim bir kaç gün

Siz:anladım geçmiş olsun
Siz:görüşürüz o zamannn

Tanem:görüşürüz balımm

Tanem'in mesajına kalp bıraktım ve telefonu çantama koydum. Ve Gizem hocayı dinlemeye başladım. 40 dakikanın ardından zil çaldığında telefonumu elime aldım ve sosyal medyada dolaşmaya başladım.
Tanem'den başka kimseyle yakın olmadığım için başka seçenek kalmıyor.

Zil çaldığında telefonumu çantama attım. Esra hoca sınıfa geldiğinde bu gün ders işlemeyeceğini sessiz bir şekilde başka şeylerlerle ilgilene bileceğimizi söyledi. Her kes bir biriyle konuşmaya ya da başka şeylerle ilgilenmeye başladı. Ben ise başımı sıraya koydum. Malum Yusuf yüzünden sabah erken kalkmıştım.
Gözlerimi kapattım.

Bir kaç dakika sonra yanımda hareketlenme hissetmemle kafamı kaldırıp sağıma baktım. Esra hoca yanımda oturmuş bana bakıyordu.
Gülümseyerek samimi bir şekilde "uyandırdım mı" dedi ben ise kafamı iki yana salladım.
"Hayır hocam uyandırmadınız sorun değil" dedim aynı şekilde gülümseyerek.

"Rahatsız etmediğime sevindim. " dediğinde sadece gülümsemekle yetindim.
Bir süre öyle havadan sudan konuştuktan sonra Esra hoca bana baktı ve sadece benim duya bileceğim bi sesle. "Kumsal yönelimin ne?" diye sordu
Sorduğu soruyla şaşırsam da belli etmemeye çalışarak "normal, erkeklerden hoşlanıyorum" dedim. Biraz yaklaştı ve "eşcinsel olanlar normal olamıyor mu?" diye sordu
Hemen kendimi açıklamaya çalıştım "hayır hayır öyle demek istemedim. Tabi ki de normal o da normal. Yani destekliyorum her kesin kendi kararı sonuçta"

YasakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin