18) අතීත සිදුවීම්

4 1 0
                                    

චූ යිං හොං සහ දො ෆං චිංචි නැවත නැවතත් ගුහාවට ගොස් ඌව සෙවූ නමුත් ඔවුන්ට කිසිවක් සොයාගත නොහැකි විය.

ඔවුන් සිතූ පරිදි ගුහාව වෙනත් ස්ථානවලට සම්බන්ධ වූයේ නැත. එහි අවසානයට ළඟා වීමට පැය භාගයක් පමණ ගතවුණි. ඔවුන් ගුහාවේ ඇති සියලුම දෙබල් පරීක්ෂා කරමින් බොහෝ සැලකිලිමත් ලෙස සෙවූ නමුත් ගු රාජාලියාගේ එක් පිහාටුවක්වත් සොයා ගැනීමට නොහැකි විය.

ෂුවන්ජි ඇතුළු පිරිස සැඟවී සිටි ගුහාවේ දෙබලක පමණක් පොළව කම්පා කරවන රහසක් පවසන්නාක් මෙන් නිශ්ශබ්ද සහ අද්භූත බවක්ද වියළුණු කාල වර්ණ රුධිරය කඩිත්තක්ද පොළොව මත විය.

දොං ෆං චිංචි බොහෝ වේලාවක් අවට ප්‍රදේශය පරීක්ෂා කළේය. "පලායාමේ කිසිදු සලකුණක් නැහැ." චූ යිං හොං වෙත ගොස් රුධිර පැල්ලම පරීක්ෂා කිරීමට පහත් වන අතරතුරේ ඔහු පැවසීය.

"මේ දෙස බලන්න," නිශ්ශබ්දව සිටි චූ යිං හොං, රුධිර පැල්ලම් දෙසට ඇඟිල්ල දිගු කරමින් පැවසුවාය, "මෙතරම් රුධිරය වගුරුවන්න තරම් එම අසුරයාට කුමක්ද සිදු වුණේ?"

"සමහරවිට ඔබයි මමයි අසිපතෙන් කල පහරදීම් නිසා වෙන්න ඇති" ඔහු සිතුවේය.

එසේ පවසා අවසන් වූ පසු, ඔහුම තම හිස සැලීය "නැහැ, එම තුවාල දෙකෙන් රුධිර ගංගාවක් එන්නේ නැහැ".

බොහෝ වේලාවක් ඒ දෙස බලා සිටි චූ යිං හොං එක්වරම මෙසේ පැවසුවාය "ඌ . . . හදිසියේම අතුරුදහන් වූවා විය හැකිද? මෙහි සලකුණු වලින් පෙනෙන්නේ ඌට වඩා විශාල යමෙකු විසින් ගු රාජාලියාව ජීවත්ව සිටියදී ආහාරයට ගෙන ඇති බවයි."

එලෙස පැවසූ වහාම දෙදෙනාම එක්වර නිහඬ වුණි.

පළපුරුදු ධ්‍යානවේදීන් වූ ඔවුන් දෙදෙනාම දහස් සංඛ්‍යාත අසුරයින් දැක ඇත. අසුරයන් අතරින් විශාලතම නොවුනත්, මෙම ගූ රාජාලියා තවමත් ගනුදෙනු කිරීමට අපහසුම පළමු දස දෙනා අතරට වර්ග කළ හැකිය, ඌව එක් පිඬකට ගිලදැමීම වළකාගැනීමට නොහැකි තරම් බලවත් යමක් මේ ලොව පවතීනම්, එය - එය කෙතරම් භයානක දෙයක් විය හැකිද?

ලොව පුනරුත්පත්තිය සඳහා බොහෝ මාර්ග තිබේ, ස්වර්ගීය තාඕ වඩාත්ම අගනා වූද, අසුර තාඕ වඩාත්ම මාරාන්තික වූද, කුසගින්නෙන් පෙළෙන සොල්මන් තාඕ වඩාත් කුරිරු වූද, දුගති තාඕ වඩාත් බලවත් වූද යන ලෙස වේ. ලොව මෙතෙක් නොදුටු බොහෝ ජීවීන් සිටින අතර, ඔවුන් ඒ ගැන සිතන්නේ මන්දැයි ඔවුන් නොදනිති, නමුත් මෙම මාර්ග සය අතරින්, අසුරයන් සහ යක්ෂයන් මරා දැමීමට සමත් වන්නේ ස්වර්ගීය තාඕ සහ අසුර තාඕ පමණි.

🧚 කදාමිණ කන්‍යාවිය 🧚 පළමු වෙළුම - මනුෂ්‍යයින් ලසුනු වැනියDonde viven las historias. Descúbrelo ahora