Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım, iyi okumalar <3
Bölümün başındaki italik yazılı kısım Beliz ile Yekta ayrılmadan birkaç hafta öncesine ait bir anı, kafanız karışmasın diye açıklamak istedim.
Midlake - Small Mountain
🔗
Gecenin bir yarısına ulaşmış saat, banyonun beyaz fayanslarında parlamaya neden loş bir ışık, köpüklerle dolu bir küvet ve ılık suyun içerisinde sadece ben ve o. Aylardır bir anı bir anına uymayan, çoğunlukla stresli ve üzüntülü günler geçirdiğim hayatımdaki son zamanlardaki en huzurlu andı.
Bugün benim doğum günümdü.
Dün akşam şu an gözüme önemsiz bir detay olarak gelen nedenden dolayı tartışırken bu kez doğum günümde yanımda olmayacağını düşünmüştüm. Telefonumu tamamen kapatıp yatağımın içinde uyumaya çalışırken camım tıklatılana kadar ağlamamak için kendimi kasıp durmuştum. Camın o tıklatılışını duyar duymaz heyecanla yattığım yerde doğrulmuştum. Ondan başkası camıma tırmanmazdı ama beni en çok heyecanlandırıp mutlu eden aramız bozuk olmasına rağmen kırgınlıkları, kızgınlıkları umursamadan elinde hediyesi ve çiçeğiyle yanıma gelmiş olmasıydı.
Sonra beraber dün yaşadığımız tartışmayı unutmaya karar vermiştik. Biz hep dönüp dolaşıp aynı konu üzerinden kavga ediyorduk. Bugün unutsak o konu yarın yine karşımıza çıkacaktı ama bazen günü yaşamak yarını düşünmemek daha cazip geliyordu.
Özellikle ince bir ipin üzerinde, her an kopma riskiyle yürüttüğünüz bir ilişkiniz varsa.
Bunun sonsuza kadar böyle gitmeyeceğini biliyorduk. İkimiz de içten içe her şeyin farkındaydık. Bu ilişki ya bitecekti ya da biz bu döngüden bir şekilde kurtulup daha sağlam temeller üzerine kuracaktık ilişkimizi. Yarın bizi nelerin beklediğini bilmediğimiz için bulunduğumuz anın tadını çıkarmaktan başka bir şansımız kalmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜN KOVAN KUŞU
Teen FictionŞimdi düşününce o güne geri dönsem yine o arabaya biner miyim diye sorguluyordum. Bana attığı ilk mesaja cevap verir miydim? Bu yaşadıklarımızı yaşayacağımızı bilsem hayatımdaki ilk keşkeye dönüşen adama büyük bir aşkla tekrar bağlanır mıydım? Tüm b...