Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım,
iyi okumalar <3Hedonutopia - Bil ki.
"Ben size söyleyeyim bu kız beni hiç özlemeyecek. Bu kız dayısını artık hiç sevmiyor."
Asya'nın uykusu geldiği için Aktan'a pas vermek yerine göğsüme sığınıp uyumaya çalışmasını Aktan başka yönlere çekip kendi kendine dramaya bağlarken ablam Aktan'a sen iflah olmazsın bakışları atıyor, annem her an elinin tersiyle bir tane geçirecekmiş gibi ters bakışlarla oğlunu yokluyordu.
Pek de haksız sayılmazdı. Annem ve ablam yarım saate kadar geleceğini söyleyen babam gelmeden önce yol için bir şeyler hazırlama telaşındayken Aktan efendinin tek derdi yeğeniyle uğraşmaktı.
Elini hiçbir şeye atmadığı gibi bir de sürekli ayak altında dolaşarak ikisinin işlerini aksatıyordu.
Tamam ben de elimi hiçbir şeye atmıyordum ama benim bebeğim vardı. Şu an kucağımdan inmek istemeyen bir bebeğim.
Bence gayet yeterli bir sebepti.
Babam hariç maaile mutfakta toplanmıştık. Aktan'ın benim ve Asya'nın hiçbir katkısı olmadığı hâlde neden burada olduğumuzu ben de bilmiyordum. Mutfak masasına ait olan sandalyelerden birine kucağımda kafasını göğsüme yaslayarak esneyip duran kızımla birlikte kurulmuştum. Aktan eve gelir gelmez her zamanki gibi soluğu Asya'nın yanında aldığı için çaprazımızdaki sandalyeye oturmuş, Asya'nın dikkatini çekmeye çalışıyordu.
Aldığı yeni oyuncağı Asya'ya gösteriyordu. Bu aralar çok sık yeni oyuncaklar alıp gelir olmuştu. Kendince Asya'nın bu aralar favorisi olan Hello Kittyli oyuncağı ona unutturmaya çalışıyordu ama çok başarısızdı. Aldığı hiçbir oyuncak Yekta'nın aldığının yerini tutamıyordu Asya'nın nezdinde.
"Abartma Aktan. Şunun şurasında iki günlüğüne gidip geleceksiniz. Çocuk ne ara yokluğunu fark edip seni özlesin?" diye çıkıştı ablam oldukça gergin bir şekilde. Az önce elinde tuttuğu saklama kabını Aktan yüzünden yere devirdiğinden beri kardeşimize karşı pek iyi hisler beslemez olmuştu. Önümüzdeki birkaç saat Aktan hamile ve tüm duyguları birbirine karışmış bir kadına bulaşmasa iyi olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜN KOVAN KUŞU
Novela JuvenilŞimdi düşününce o güne geri dönsem yine o arabaya biner miyim diye sorguluyordum. Bana attığı ilk mesaja cevap verir miydim? Bu yaşadıklarımızı yaşayacağımızı bilsem hayatımdaki ilk keşkeye dönüşen adama büyük bir aşkla tekrar bağlanır mıydım? Tüm b...