Mardin aşkına18 bölüm.
2 gün sonra konakta olaylar tamamen değişmişti.Emin tatlı güne daha neşeli başlıyordu.Nede olda sevdiği kadında ona karşı hiç boş değildi.O geceden sonra Leyla'yı her gördüğünde Leyla utandığı için onun şakalaşır olmuştu.
Artık Sevda konusu da hall olmuştu. Bu gün güzel bir gündü çünkü Serhatla Elanın nişanı vardı.Herkes akşam için hazırlıklar yaparken Emin hazır herkesin kafası karışık diye düşünüp gizlice Leyla'nın odasına doğru gitti.
Kapını açınca Leyla'yı orada görememişti.Leyla ise aşağıdaki odada Nadir ağayla oturmuş karşılıklı kahve içiyorlardı.Nadir ağa her zaman Leyla'yı kızı gibi görmüş ve onu çok sevmişti.Nadir ağa herkes içinde ne kadar sert biri olsa da Leyla'ya karşı hiç öğle davranmıyordu.
Leyla : Nadir amca bir kez daha beni ve ailemi burada ağırladığın için teşekkür ederim sana.
Nadir : Ne demek kızım başım gözüm üstüne . Hem babanla da iyi arkadaş olduk.
Leyla : Evet o da çok sevdi seni.
Nadir : İki gün sonra dönecekler diye üzülme sakın. Nede olsa sen burda olduğun müddetçe sık sık misafir edeceğim onları.
Leyla: Teşekkürler Nadir amca.Ben artık kalkıp akşam için hazırlanayım.Malum Serhat beyimizin özel günü iyice hazırlanmak gerek.
Leyla tam kapıdan çıkacağı sırada kolundan tutulup çekilince korkmuştu.Emin yine yapmıştı yaptığını.
Leyla:Emin ne yapiyorsun gören olacak.
Emin: Görsünler sevgilimi özledim ben...
Leyla: Allah Allah öğle mi? Hangi ara sevgili olduk biz ?
deyip dalga geçiyordu Leyla Eminle.
Emin: Yapma güzelim...Beni deli etme .
dediğinde ikisi de gülümsemişti.
Emin: Seni göremeyince özledim.
Leyla:Emin Allah aşkına bırak gidip hazırlanmam gerek.
Emin:Bir şartla .
Leyla:Ne şartı?
Emin:Öpücüğümü almadan asla .
Leyla: çok beklersin Emin.
Emin:Yapma ama güzelim.
Leyla:Şimdi biri görecek.Çekil .
değip yanından ayrıldı Leyla .Bir iki adım gitmişti ki arkasında bıraktığı adama bakmak için döndü Leyla. Onu öğle mutsuz suratına bakan Leyla dayanamayıp öpücük yollayınca Emin havada kapmıştı öpücüğü. Bu hallerini kenardan biri görse bu hallerine gülerdi.
Leyla hemen odasına geçip banyosunu yaptı.Hızlıca saçlarını kurutan Leyla makyajını da tamamlayınca kırmızı elbisesini giymişti.Aynada son kez kendine bakarak parfümü de sıkıp odadan ayrıldı.
Merdivenleri inerken her kes arkasını dönmüş Leylanı görünce ona hayran kalmıştı.
Serhat; Vay vay güzellik ne güzel olmuşsun.
Leyla:Teşekkür ederim Serhat.
Kemale :Güzel kızım her zamanki gibi çok güzel olmuşsun.
Leyla:Teşekkür ederim Annem.
deyip annesinin yanağına öpücük kondurdu Leyla.
Nadir : Hadi biz hepimiz arabalara geçiyoruz siz de gelin.
Evdekiler arabalara geçtiğinde Leyla Serhat'a damatlığın ne kardeş çok yakıştını söyleyerek onu övmüştü.
Leyla: E Emin nerde ?
Serhat: Gelir birazdan .
Tam o sırada tüm yakışıklılığı ile merdivenleri inen Emini gördü Leyla. İkisinin de gözleri buluştu o anda .Hem Emin Leyla'ya hem de Leyla ona hayran kalmıştı.
Serhat: Vay Abi yakıyorsun.
Emin sadece gülümseyerek karşılık vermişti.
Serhat: Hadi ben arabadayım
değip ikisini yalnız bıraktı Serhat . Her zaman çok düşünceliydi Serhat.
Emin Leyla'yı aşk dolu bakışlarıyla süzerken Leyla utanmıştı. Bir iki adım atıp tam dibinde durdu Emin.Yüzüne gelen saçı kulak arkasına ederken "Çok güzel olmuşsun güzelim" demeği de ihmal etmemişti.
Leyla:Çok teşekkür ederim Emin sen de yakışıklı olmuşsun.
Emin:E Her zamanki halim ...
Leyla:Ukala
Her ikisi gülümsemişti.
Emin: Hadi güzelim gir koluma da gidelim artık.Leyla hemen dediğini yapmış ve birlikte konaktan ayrılmıştılar .
Boşan başlamış, yüzükler takılmıştı.Serhat ve Ela hayatlarının en güzel günlerini yaşıyordu.
Slow şarkı çalınca Emin hemen ayaklanarak Leylanı dans pistine davet etmişti.Leyla da onu kırmayarak kabul etmişti.
Nadirağa,Nuride,Kemale,Cevat ,Ezo ,Kuması,Civan ve diğerleri de dahil Tüm bakışlar Emin ve Leyla çiftinin dansını izlerken Leyla utanmıştı.Leyla: Herkesin gözü bizde Emin ağa .
deyip gülümsemişti Emin'e Leyla.
Emin: Benden çok sende güzelim. Açıkçası kıskanmıyor da değilim bilesin.
Leyla:Öğle mi demek kıskandın ha ?
Emin: Sevgilim değil misin tabi kıskanırım.
Leyla ise gülümsemişti.
Emin: Seni Seviyorum Güzelim bunu biliyorsun değil mi?
Leyla:Biliyorum Emin. Yeter artık utandırma beni...
değip bakışlarını yere eğdi Leyla.Onu utandırmak hoşuna gidiyordu Eminin.
Her şey yolunda gidiyordu.Serhat Eminle sigara içmek için dışarı çıkmış,Leyla ise Elanı yalnız bırakmıştı.O sırada Ezo ve kuması da yanlarına gelmişti.
Bir kaç saat sonra pasta da kesilmiş misafirler afiyetle tatmıştı.Birden Nadir ağanın sesi yankılanmıştı salonda .
"Senin ne işin var burda !"
dediğini herkes duymuştu! Uzun zaman sonra Güler buradaydı !
Civan: Ulan sende hiç utanma yok mu?!
değip üzerine gitmek istediği sırada Kandınların bağırış sesleri yükselmiş Emin koşarak abisini durdurmaya çalışıyordu.
O anda herkes o kadar çok sinirlenmişti ki sanki Gülerin hamile olduğunun kimse farkına varmamıştı.Serhat hemen koşarak Güleri arkasına alarak onu korumaya almıştı.
Serhat: Ax Güler ne işin var burada?!
Güler : Abi ben...
Nadir : Kes sesini ! Hangi izle buraya gelirsin sen?!
Emin: Ben çağırdım Güleri!
Eminin gür sesi duyulmuştu salonda .
Nadir ağa "Ne dedin sen?!" diye bağırdığı sırada Daha fazla dayanamayan Nuride hanım baygınlık geçirerek herkesi telaşlandırmıştı..
MERHABA CANLAR ❤️YENİ BÖLÜMLERİ OKUDUKÇA Bİ ŞEYLER YAZARSANIZ SEVİNİRİM .GÜLERİ BUNDAN SONRA NELER BEKLİYOR YENİ BÖLÜMLERDE ÖĞRENECEKSİNİZ 😌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Aşkına
RomanceEminim daha önce hiç böyle bir töre hikayesi okumadınız.Genç yazar kızın Mardin'e gelişi ile ateşlenen aşk hikayesi.Çok güzel bir değişik Mardin aşk romanı .