Mardin aşkına
4.bölümBağırarak odadan çıkan Emin'in ardından Nadir ağa da yollandı.
Emin:Nerdesiniz lan?! Çıkın dışarı.Güler! Leyla!!!
Leyla sesleri duyup hemen dışarı attı kendini.Kapıyı açıp dışarı çıkınca Emin'le karşılaştı.
Leyla:Ne oluyor ? Neden bağırıyorsun ya?
Emin dişlerini bir birine sıkarak Leyla'nın yanına geldi.O kadar çok sinirlenmişti ki kolundan tutup sıkmaya başladı.Ne yaptığının Leyla'nın canını acıtıcının farkında bile değildi.
Emin:Sen ?! Sen bunu nasıl yaparsın?!
Leyla:Bırak delirdin mi sen?! Sen kim oluyorsun da bana böyle davranıyorsun?!
deyip aniden itti Emin'i .Emin şaşırmıştı.
Leyla:Şimdi doğru konuş bakalım ne yapmışım ben?!
Emin:Sen nasıl Güler'in o itle görüşmelerine izin verirsin ?! İzni geçtim nasıl imkan yaratırsın görüşmelerine ha?!
Leyla:Sen ? Sen ne diyorsun ya?
Emin:Bana bak Leyla sakin bana yalan söyleme !
deyip yeniden kolunu tutmak isterken Leyla Emin'i itti.
Leyla:Sakin bir daha böyle yapma ! Duydun mu beni ? Sakin!
deyip bağırdı Emin'e.Emin sinirli sinirli baktı sadece.Aralarındaki mesafe çok azdı ve Emin'in nefes alış verişleri duyuluyordu.Tabi bu durumda olanlardan keyif alan Ayşe aşağıdan keyifle gelen kavga seslerini dinliyordu.
Leylanı itip aşağıya doğru ilerlemeye başladı Emin.Güleri bulacak ve hesap soracaktı.Güler sesleri duyup odasından dışarı çıktı.Ancak abisini görünce korkmaya başlamıştı.
Emin:Sen ne yaptığını zann ediyorsun lan?!
deyip Güler'i boğazından tutarak duvara yasladı.Her kes oraya toplanmıştı.Şok içinde gözü dönmüş Emin'i seyr ediyorlardı.Leyla koşarak merdivenleri inip Emin'in yanına geldi.
Leyla:Ne yapıyorsun sen?!Delirdin mi öldüreceksin onu!Bırak!
deyip Emin'in kolundan tutarak çekiyordu.Gözü hiç bişey görmeyen Emin sıkmaya devam ederken Güler artık nefes alamıyordu.
Nuride:Vay başımıza gelenler.Kızım ? Emin bırak kızımı öldürüyorsun!
Nadir:Emin dur kendine gel!
Civan aşağıdan sesleri duymuş koşarak yukarı çıkmıştı .Manzaranı görüp şoka düşen Civan hemen olaya el attı.Koşup Emin'in kokundan tutarak çekti onu.O sırada öksürerek yere düşen Güler'i yakaladı Leyla.Güler güçlükle nefes alıyordu.
Leyla:Su ! Hemen su getirin ne bakıyorsunuz?!
Konağın gözü yaşlı kadınları Güler'in başına toplaştı.
Leyla:Sen delirmişsin Emin ! Az daha öldürüyordun kardeşini!
Emin:Sen karışma! Tüm bunlara sen de sebep oldun!
Leyla:Ne saçmalıyorsun sen?!Ne konuştuğunun farkında mısın? Dinledin mi ki geldin hemen kızın boğazına yapıştın ha ?!Böyle bir yere varacağını mı sandın?!
Civan:Noluyor Emin? Hemen anlat!
Emin:Ne oldu biliyor musun abi? Senin kardeşin Güler düşmanın oğluyla gizli saklı görüşüyormuş.Üstelik onların görüşmeleri için yardımda bulunan da Leylaymış!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Aşkına
RomansaEminim daha önce hiç böyle bir töre hikayesi okumadınız.Genç yazar kızın Mardin'e gelişi ile ateşlenen aşk hikayesi.Çok güzel bir değişik Mardin aşk romanı .