10.bölüm

1.2K 22 0
                                    

Mardin Aşkına
10.bölüm

Vedalaşarak çıkmıştı odadan.Hastane koridorunda ilerleyen Emin aklı fikri oradaydı.Kardeşi Sedat Leyla'yla yakındı ve bu durum  onu nedensizce rahatsız ediyordu.O gece Leyla'ya ait olan eşyayı Emin bulmuştu ama Leyla Sedat olduğunu zann ediyordu.

Aradan bir hafta geçmiş ve Leyla konağa geri taşınmıştı.Burada ona iyi bakıyorlardı.Emin Leyla'nın kardeşi ile olan ilişkilisinden dolayı onunla fazla yakınlık kuramıyordu.Soğuktu ...

Leyla terapiye başlamış az da olsa ayağa kalkmaya başlamıştı.Doktorlar sayesinde bir iki adımı yere sağlam basa biliyordu.Bu sırada da Emini ona karşı olan soğuk davranışını hiss etmişti.

Bu sabah odasının kapısının çalınmasıyla uyandı Leyla.Gelen kişi Esmaydı.

Esma:Günaydın Leyla gele bilir miyim?

Leyla:Günaydın gel Esma.

Esma:Nasılsın bugün daha iyi misin?

Leyla:Evet iyiyim.Yavaş yavaş da iyi olacağım.

Esma:İnşallah .Sana bir haberim var.O manyak Ayşe mahkeme kararıyla tutuklandı.Direk akıl hastanesine kapatmışlar.

O gün olanlar aklına geldi Leyla'nın.O güçlü bir kızdı ancak o gün Ayşe'nin ona yaptıkları akıl almazdı.Psikolojik olarak çok sarsılmıştı.

Leyla:Ne diyeyim Allah yardımcısı olsun.

Esma:Amin.Hadı kalk sana yardım edeyim de kahvaltıya inelim.

Leyla:Tamam canım.

Esma'nın da yardımıyla hazırlanıp kahvaltıya indiler.Her kes kahvaltıdaydı.Bir tek Emin yoktu.Her kese günaydın deyip kahvaltısına başladı Leyla.Az sonra karşıdan gelen Emini görünce gülümsedi ona.Ancak Emin beklemediği bir şekilde kaçırdı gözlerini ondan.Leyla şaşırmıştı.

Emin masaya yaklaşıp herkese selam verdi.Leyla'nın yüzüne bakmadan yapmıştı bunu.Kahvaltı etmeyeceğini , şirkete geç kaldığını söyleyip hazırlanmak için ayrıldı yanlarından.Bu sırada Nadir ağadan da izin alarak Leyla kalkıp Esma'nın yardımıyla Eminin odasının kapısına geldi.

Leyla:Tamam Esma ben teşekkür ederim yardımın için.

Esma:Emin misin? içeri girmene yardım edeyim mi?

Leyla:Yok canım zaten hamilesin .Daha fazla seni yormak istemem.Teşekkür ederim .

Esma:Tamam canım.Ne zaman lazım olursa seslen.

Esma uzaklaşınca güç bela duvara tutunarak kapıyı çaldı Leyla.Az sonra Eminden onay alınca yavaşça açtı kapıyı.
Onun geldiğini gören Emin hemen panikleyerek ona taraf koştu.

Emin:Leyla ne yapıyorsun sen? Neden ayaktasın ?

deyip hemen koluna girerek içeri geçmesine yardımcı oldu.

Leyla:Merak etme iyiyim.Seninle konuşmam gerek.

Emin ona yardım ederek koltuğa oturmasını sağladı.Daha sonra hızlıca ondan ayrılıp aralarındaki mesafeni artırdı.

Leyla:Neler oluyor Emin?

Emin:Hangi konuda ?

Leyla:Bir kaç gündür bir tuhafsın.

Emin:Bişey olduğu yok onu da nerden çıkardın?

dedi soğuk sesiyle Emin.

Leyla:Bir kaç gündür bana karşı soğuksun.Allah aşkına gene bütün bu olanlar benim yüzümden başına geldi diye mi böylesin?

Mardin AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin