3.bölüm

1.9K 43 4
                                    

Mardin aşkına
3.bölüm

Civan karısına taraf koşarken Emin de arkasında koşmuştu.Leylanı iten Civan ne yaptığında habersizdi.Leyla ise duruma daha fazla dayanamamış ve korkudan bayılmıştı.Tam o sırada Emin yakalamıştı onu.

Emin:Ambulans!Hemen biriniz ambulans çağırın.

Nuride hanım gözü yaşlı "Çağırdık oğlum geliyor" diye cevapladı hemen.

Her kes bir birine girmiş Hozan konağını korku sarmıştı.Ezo gelin tüm bunlara dayanamamış intihar etmişti.Bir tarafta karısını kucaklamış ağlayan Civan varken diğer tarafta Emin Leyla'yı kendine gelmesi için çaba sarf ediyordu.Amma Leyla'dan ses yoktu.

Emin:Bu böyle olmayacak abi.Hadi al yengemi gidiyoruz hemen.Güler sen de bizimle gel.

Güler de ağlayarak abilerinin arkasında geliyordu arabaya doğru.Arka koltuğa abisi civan yengesi ve baygın Leyla varken abisi karısını Güler ise Leyla'yı tutuyordu.Emin tam gaz hastaneye doğru ilerliyordu.

"Allahım Lütfen...Lütfen karıma bir şey olmasın.Yoksa var ya ...Ulan hiç kimseyi yaşatmam!"

diye isyan ediyordu Civan.Araba aniden fren yapınca sonunda hastaneye varmıştılar.Hastaneye koşan erkekler sedye diye bağırdı.Doktorlar hemen gelip Ezonu ve Leyla'yı almıştılar.Koridorda bekliyorlardı.Az sonra her kes gelmişti.Kuma kız ve annesinden başka.

Her kes merak içindeydi.Ezonun annesi Civanın annesine bağırıp kavga çıkınca etraf karışmıştı. Kapı açılıp doktorlardan biri dışarı çıkınca herkes telaşlandı.

Civan:Doktor karım nasıl?!

Doktor:Şu anda durumu iyi değil.Düştüğü için kafatası çok hasar görmüş.Elimizden geleni yapıyoruz.

Güler:Leyl abla ?

Emin:Evet doktor Leyla nasıl peki?

Doktor:Leyla hanım iyi.Sadece korktuğu için bayılmış.Odaya aldık isterseniz göre bilirsiniz.

Doktor içeri girer girmez yeniden aileler arasında kargaşa başlayınca Emin daha fazla dayanamayıp ayrıldı oradan.Leylanı görmeye gidiyordu.Odanın kapısını tıklattı.Biraz bekledi ses gelmeyince içeri geçti.Leya hala uyanmamıştı.Yaklaştı yanına sandalyeyi çekip oturdu.Kısık sesli bir "of" çekti.O sırada Leyla uyanmaya başlamıştı.Emin hızlıca ayağa kalktı .

Emin:Leyla ?İyimisin?

Leyla yavaşça kalkıp oturur duruma geldi.Bir bardak su istemişti Emin'den.Suyu içip bitirince aniden Emin'e sarıldı.Ve hıçkırarak ağlamaya başladı.Bu sırada sıkı sıkı sarıldı Emin ona.Belli ki ok korkmuştu ve ağlayarak rahatlamaya çalışıyordu.

Belli ki ok korkmuştu ve ağlayarak rahatlamaya çalışıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Leyla:Ben ...Ben çok korktum.

Emin:Biliyorum Leyla.İyisin şimdi...

dediğinde Leyla ne yaptığının farkına varıp hemen ayrıldı Emin'den.

Mardin AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin