9.bölüm

1K 26 11
                                    

Mardin Aşkına
9.bölüm

Gözleri kapalı halde odada öylece oturuyordu Leyla.Soğuktu bulduğu oda.Bedeni adeta titriyordu.O manyak kızın bedenine vurduğu iğneler sayesinde kendini iyi hiss etmiyordu Leyla.

Her bir saatten bir Ayşe odaya gelerek ona  bilmediği iğneleri vurup çıkıyordu.O kadar çok güçsüzleşmişti ki karşı bile koyamıyordu.

Dün akşam otele dönünce tam kapıya ulaştığı sırada kafasının arkasından sert bir darbe alarak yere yığılmıştı.Ayşe tüm intikamını almak için kaçırmıştı onu.

İşte yine oluyordu.Odanın kapısı açılmış ışıklar yanmıştı.Gözündeki sargıyı çıkaran Ayşe onu her gördükçe öfkesi biraz daha artıyordu.Yeniden iğneni hazırlayıp sert bir şekilde koluna saplamıştı.Yine sert bir şekilde kolundan çıkarmıştı.Gözü dönmüştü adeta Ayşe'nin.

Ayşe:İşte bu kadar.O kadar çok nefret ediyorum ki senden! Ölsen umurumda bile olmaz!

Zor bela cevap vermek istedi Leyla karşısındaki  manyak kıza.

Leyla:Sen ...Bunu neden?Ne yapıyorsun bana?

Ayşe:Yavaş yavaş çürüyüp gideceksin.Bir kaç iğneden sonra bedenin tamamen hareketsiz hale gelecek.Ve ben bunu büyük bir zevkle izleyeceğim.

Leyla:Sen...Sen delisin

dediği gibi yüzündeki sert acıyı hiss etti.Ayşe öyle bir tokat atmıştı ki o güzel yüzüne.Dudağı patlamıştı...

Ayşe:Kes sesini! Senin yüzünden oldu bütün bunlar! Sen o konağa geldiğin günden beri başladı her şey.Sen yokken onun gözü benden başkasını görmüyordu!Sen geldin her şey değişti.

Leyla:Be saçmalıyorsun sen?! Serhattan mı bahs ediyorsun?

Ayşe yüksek sesli kah kaha  atmaya başladı.

Ayşe:Salak mısın sen ? Yoksa beni mi salak zann ediyorsun ha ?! Ben Eminden bahs ediyorum.

Leyla:Emin mi?

Ayşe:Evet Emin!Ben Emini seviyorum! Hem de çok seviyorum! Sen geldiğin günden beri her şey değişti. Gözü artık beni değil seni görür oldu.

Leyla:Saçmalık.Ne dediğinin farkında mısın sen be ?!

Ayşe:Kes sesini ! Onun sana nasıl baktığını gördüm.

Leyla;Sen iyice delirmişsin.Eminle ben sadece arkadaşız!

Ayşe:Çok konuşsun sen ! Diğer iğnenin zamanı geldi!

Leyla:Hayır ! Hayır dur yapma!

dedi ama nafileydi.kim bilir kaçıncı iğneydi bu.Gözlerini kapadı usul usul karanlığa Leyla.

Diğer tarafta Nadir ağa ve diğerleri etrafı arayıp Leyla'yı bulmaya çalışıyorlardı.Evin erkekleri aramadayken Nuride hanım ve gelinleri terastaydı.Hatice hanım kızının yaptıklarından perişan olmuş durmadan ağlıyordu.

Nuride:Vah yazık kız.Dedik ama Nadir ağa dedi ama kızım gitme otelde kalma diye.Ne vardı sanki inatlaşacak?!

Esma;Nerden bilecekti ki anne.Hiç birimizin aklına gelmezdi.

Ezo:Yazık Hatice anne de perişan oldu.Sabahtan beri ağlıyor.
--------------

Emin delirmek üzereydi.Her kes Leyla'yı arıyordu ama daha izini bulamamışlardı.Gelen her hangi bir telefon bekliyordu.

Emin:Of abi delirecem ya nerde bunlar ?!

Civan:Sakin ol Emin elbet bir iz bulunacak.

Emin:Benim yüzümden! Kızın hiç bir suçu yokken benim yüzümden başına gelenlere bak!

Mardin AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin