6.bölüm

1.3K 34 0
                                    

Mardin aşkına
6.Bölüm

Acılar içinde kıvranıyordu Leyla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Acılar içinde kıvranıyordu Leyla.Korkuyordu aynı zamanda .Ağlayarak "Emin" diye seslendi.
Kendine bir kaç kez lanet okuyan Emin hemen koşarak yanına geldi Leyla'nın.

Emin:Şşş tamam güzelim korkma .Hemen seni hastaneye yetiştireceğim.

Leyla:Emin çok açıyor...Ah kan ! Kan çok fazla .

diyerek dayanamayıp baygın düştü Leyla.
Emin paniklemişti.

Emin:Leyla!Leyla güzelim sakın bırakma kendini! Leyla...Allah kahretsin!Allah beni kahr etsin!

Hızlıca aldı onu kollarına.Hemen arabaya yerleştirdi.Hızlıca hastanenin yolunu tuttu Emin.O sırada abisini aramış ve Leyla'ya seslenmeyi de unutmamıştı.Hastanenin önüne varınca hemen indi arabadan .Koşarak Leyla'ya ulaşıp aldı kucağına.Leylanın bedeni soğumaya başlamıştı.

"Doktor!Doktor nerde?!Yardım edin kanaması var!"

hemen koşarak yardıma geldiler.Sedye getirenler Leylanı oraya yerleştirip acile aldılar.Emin ani sinirle yumruğunu duvara geçirdi.O kadar çok öfkeliydi ki kendine acısını  bile hiss etmiyordu.

Emin:Of Allahım lütfen...Lütfen ona bişey olmasın.

deyip Allah'a yalvarıyordu.

Civan:Emin ? Noldu ? Leyla iyi mi?

koşarak geldi Civan kardeşinin yanına.Emin perişan gözüküyordu.

Emin:Bilmiyorum abi.Daha bir haber yok.Doktorlar çıkmadı.

Civan:Nasıl oldu bu?

Emin:Benim yüzümden.

Civan:Ne?! Neden böyle bişey yaptın Emin?!

Emin:Hepsi o şerefsiz Osman'a göre oldu abi.Ben onları bulmuştum.

Civan:Ne ?! Hemen söyle yerlerini gidip bulayım!

Emin:Abi dur hele! Kaçtılar kayb ettim izlerini.Zaten o sırada elime geçen ne var ne yoksa kırıp dökmeye başladım.O sırada cam kırığının biri Leyla'nın karnına denk geldi.Arkamı döndüğümde kanlar içimdeydi.

Civan:Şş sakin ol Emin.Sen bile isteyerek yapmadın.Leyla iyi olacak.Merak etme abim.

Yarım saat sonra kapı açılmış doktor dışarı çıkmıştı.

Emin:Doktor Leyla nasıl ?!

Doktor:Merak etmeyin Leyla hanım iyi.Bir az uğraştırdı ama cam kırığını çıkarmayı başardık.Bir az çok kan kayb ettiği için halsiz.Şimdilik bu kadar.

Civan:Oh çok şükür.Gördün mü bak Emin?

Emin:Şükür abi şükür.Peki göre bilir miyiz doktor bey?

Mardin AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin