5.bölüm

1.3K 30 0
                                    

Mardin Aşkına
5.bölüm

Emin:Yeter ulan!Hangi cüretle ?! Ben onları bulup öldürmez miyim lan?!

deyip kükredi resmen Emin.Leyla şaşırmış durumdaydı.Ne yapacağını bilemiyordu.Kollarında Nuride xanım varken Emin'in sakinleştiremiyordu.Emin aniden kapıyı çarpın çıkıp gidince Leyla kenarda durup olanları seyr eden kadınlara bağırmaya başladı.

Leyla:Ayşe!Ne bakıyorsunuz?! Yardım etsenize.Kaldıramıyorum.

Evin erkekleri dağılmıştı.Ezo,Esma ,Leyla ,Ayşe ve Hatice hanım Nuride hanıma yardım etmeye çalışıyordu.

Nuride:Ah kızım sen bunu nasıl yaparsın bize ? Ah ah...

Ezo:Ana sakin ol lütfen bak kendine zarar veriyorsun.

Esma:Ezo doğru söylüyor Nuride anne.

Ayşe:Şimdi ne olacak.Ay yoksa öldürecekler mi her ikisini ?

Ayşen'in cümlelerini duyan Nuride hanım yeniden fenalaşınca Leyla sinirlenmişti.

Leyla:Kes sesini Ayşe!Sanki ne olacağını bilmiyormuş gibi davranma.

Ayşe şaşırmış ancak çok geçmeden cevabını vermeye başlamıştı Leyla'nın.

Ayşe:Sen ne hakla bana bağırırsın ya? Kim oluyorsun sen?

Leyla:Çık dışarı!Benim sinirlerimi yerinden oynatma.

Ayşe:Çıkmıyorum var mı bir diyeceğin.Kendini iyice evin hanımağası belledin sen ha!

Leyla:Hatice teyzem sırf sana hatır susuyorum.Al götür şu kızını şurdan kalbini kıracağım şimdi.

Hatice teyze Leyla'dan özür dileyerek alıp götürmüştü yüzsüz kızını.
Hala erkeklerden bir haber yokken aniden konağın kapısı açılıp biri bağırarak içeri girdi.

"Nerdesiniz lan?!"

Hemen Nuride hanım ve gelinleri dışarı çıkmıştı.Gelen kişi Osmanın babasıydı.Deli dönmüştü adeta.

Nuride:Canınamı susadın sen ağa? Ne ararsın sen burda ? Hangi cüretle ?

"Asıl sen Nuride xanım ! nasıl izin verirsin kızının oğlumun aklını çelmeye ha ?!Benim işim senle değil! Yok mu bir erkek adam konak'ta ha ? Çıkın lan karşıma!"

Nuride: Doğru konuş ! Yok hiç kimse.Canına mı susadın sen? Defol git burdan!

"Ya gitmezsem ne olacak ha ?"

deyip yukarıya kadınların olduğu yere adımladı osmanın babası.İşte o zaman konağın kadınları korkmaya başladı.
Leyla bir hışımla attı kendini öne.

Leyla:Bey efendi yaşınızdan ayıp çıkın gidin.

"Sen de kimsin ha ! Ben ağayım sen bana emir veremezsin çekil!"

deyip Leylanı itti sertçe.O anda Leyla duvara çarparak kolunu sıyırdı.Acısı öyle sertti ki yüzünü buruşturdu.İşte o anda kapıda sinirli bir boğa gibi olanları gören Emin "Sen kimsin lan!"deyip onlara taraf koşmaya başladı.

İşte o anda kapıda sinirli bir boğa gibi olanları gören Emin "Sen kimsin lan!"deyip onlara taraf koşmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mardin AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin