12.bölüm

337 10 7
                                    

Mardin Aşkına.

12. bölüm

Merhabalar!Tam 2 yıllık aradan sonra yeniden sizlerleyim.Sizi uzun zaman beklettiğim için özür dilerim.Bundan sonra yeni bölümlerimizi art arta kaldığımız yerden devam edeceğim.

Yeni bölümümüzde size keyifli okumalar.Lütfen yorum ve beğenmelerinizi eksik etmeyin...

12.bölüm.

Şimdi gerçekten çok pişmandı Emin.Fevri davranmış ve hayatının hatasını yapmıştı.Kardeşi Sedatla Leyla arasıbdaki yakınlığı yanlış anlamıştı.Hem herşey bikenara ona neydi ki?! Artık son zamanlarda kendini gerçekten tanıyamaz olmuştu.

Leyla kim idi onun için?Gerçekten arkadaşımıydı? Emin sevginin ne olduğunu bu zamana kadar bilmemişti.Gerçekte kendisi farkına bile varamıyordu duygularının.Tabi bu şimdilikti.

Emin sessizce "Ben ne yaptım!" diye sızlandı içten içe .

Nadir ağa : Ne dedin oğul?

Emin: Hiç ben yanlış anlamışım dedim.

Hemen toparladı durumu.

Nadir ağa: Evet şimdi konakta bir değil iki düğünümüz olacak .Hemen git anana söyle hazırlıklara acilen başlansın.Ağalarım evleniyor !

diyen Nadir ağanin sevinci gözlerinden okunuyordu.Uzun zaman sonra baş veren olaylardan sonra sonunda konakta güzel birşeyler olacaktı.Tabi Eminin pişmanlığının farkında bile değildi.

Babasından izin isteyip odadan ayrılan Emin odasına gitti.Kapıyl kapatıp kitleyerek başını kapiya yaşladı.Gözlerini kapatarak kendine küfürler etmeğe başlamıştı bile .

Gözlerini kapatarak kendine küfürler etmeğe başlamıştı bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


O sırada kapı çalmaya başladı.Kapının arkasından gelen sesi duyunca hemen açmıştı gözlerini.

Leyla:Emin ? Emin müsaitmisin?

Ses vermedi Emin.Leylayi görmek istemiyirdu şimdilik.O yüzden ses etmemişti.Diğer tarafta ses gelmeyince Leyla , elini kapı koluna götürüp açmağa çalıştı ama kapı kitliydi.Fazla ısrarcı davranmamaya karar veren Leyla , idasına taraf ilerledi. Yarın büyük gün olacak,düğün için hazırlık yapılacak ve alış verişe gidilecekti.

Sabah olunca herkes kahvaltısını yapmış,evin erkekleri evden ayrılmış , kadinlar ise toplanıp çarşıya yollanmıştı.Orada Sevda da annesiyle gelecek onlara katılacaktı.

Nuride : Leyla kızım bak böğlece bu düğün sayesinde daha da yakından şahit olacaksın örf adetlerimize .

Leyla: Evet Nuride hanım doğru söylüyorsunuz.Zaten kitapdan okuğum kadar azdan çoktan birşeyler biliyordum ama bu iyi oldu.

Parçalar,takılar seçiliyor derken  arkadan gelen sesle Sevdaların da geldiğini gördüler Hozan konağının kadınları.

Nuride :Merhaba Safiye ağa hoş gelmişsin.

Mardin AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin