8.bölüm

1.1K 29 0
                                    

Mardin aşkına
8 bölüm.

Onu o kafede görmeyi beklemiyordu Emin.Üstelik kardeşiyle .Samimi şekilde gülüp konuşan ikili Eminin farkında bile değildiler.Sedat bolca Leyla'yı güldürmeyi başarmıştı bugün .

Leyla:İlahı Sedat iyi ki geldik buraya .Bugün için sana teşekkür ederim.Uzun zamandır böyle eğlenmemiştim.

Sedat:Rica ederim güzellik.Büyük bir zevkti.

Diğer tarafta Emin uzaktaki masalardan birinde iş ortaklarıyla toplantı yapıyorlardı.Ama fikri hep onlardaydı.

"Emin bey ? Emin bey dalmış gibisiniz?"

gelen sesle kendine gelen Emin hızlıca bakışlarını yan masadan ayırıp toplantıya yanıt verdi.

Leyla:Ne yapıyordun sen İstanbulda ?

Sedat:Ne olsun be güzellik okul iş güç işte.

Leyla:Söyle bakalım var bi bir sevgilin?

Sedat:Olmaz olur mu sence be güzellik ?

Leyla:Vardır vardır...Senin gibi bir yakışıklının sevgili olmaz olur mu?

Sedat:Doğru bildin Leyla evet var.Var da babamgil onu ister mi bilmiyorum

Leyla:Neden ki?

Sedat:Bilirsin bizim aşiret falan.Benimkisi biraz fazla sosyetik de.Bizimkiler ne der bilmiyorum.

Leyla:İyi olacak sen merak etme.Nadir amca kalbi yufka biridir.Ama bak Nuride hanıma bişey diyemem.

Dediğinde her ikisi gülmeye başlamıştı.Bu sırada gelen öksürük sesiyle her ikisi başını yukarı kaldırdı.Gelen kişinin Emin olduğunu gören Sedat "Vay abi?" deyip ayağa kalkarak tokalaştı Emin abisiyle .
Leyla da selam vermişti.

Sedat:Abi seni ne attı buraya?

Emin:Toplantım vardı .Siz?

Sedat:Ben Leyla'yı dolaşmaya çıkardım.Gün sonunda da buraya geldik işte.

Emin :İyi ettiniz.Eğlene bildin mi Leyla?

Leyla:Evet Sedat çok eğlenceli biri.

Emin:Öyledir.

Sedat:Sen de katılsana bizi abi?

Emin:Yok ben sizi rahatsız etmeyeyim.

Sedat:Olur mu öyle şey?

Leyla:İstersen katıla bilirsin.

Emin baktı Leyla'ya.Katılıp katılmamak arasında kalmıştı.Sedat ısrar edince onlarla kalmaya karar verdi.Masada Leyla ve Sedat konuşup gülüyorlarken Emin hiç bir tepki vermeden onları izliyordu.

Emin:E Leyla otelde rahat mısın ?

Leyla:İdare eder diyelim.

Sedat:Bak gel geri dönelim kal diyorum ama dinlemiyor ki beni ?

Emin:Bırak nasıl rahat ediyorsa öyle de olsun.

Leyla bu cümlenin üzerine hiç bişey söylememiş yemeğine devam etmişti.Yemek sonrası sinemaya gitmişlerdi.Emin gitmek istemese de Sedat'ın ısrarıyla sonunda kabul etmişti.En son ne zaman film izlemeye gitmişti hatırlamıyordu bile.

Film başlamış ışıklar sönmüştü.Leyla Emin ve Sedat'ın ortasındaki koltuğa geçmişti.Biraz sonra Eminin sesi onu filimden ayırmıştı.

Emin:Gerçekten iyi misin otelde ? Her şey yolunda mı?

Leyla:İyiyim teşekkür ederim.Merak etme her şey yolunda.

Emin:Tamam.Eğer bir şeye ihtiyacın olursa hemen ara tamam mı ?

Mardin AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin