Merhabalar . Keyifli okumalar 🥰 yorumlarınızı yazansanız mutlu olurum. 🥰
14.Bölüm
O gece Emin tüm olanlari abisine anlatmıştı.Tam bir hafta 2 gün geçmişti.Emin ve kardeşleri her gün şirkete giderken ,evin kadınları kendi işleri ile uğraşıyor bir yandan da Serhat'ın kız isteme merasimine hazırlanıyordular...
İki gün sonra İstanbul'a gidecek Serhat'a kızı isteyeceklerdi. Bunun için en güzel çikolatayı ayırtmıştı Nuride hanım.Leyla ilk başlarda gitmek istemiyordu çünkü aileden değildi.Ancak Serhat ısrar edince kabul etmişti.
Emin iş için hazırlanıp kahvaltıya indi.Aşağı indiğinde her kese Günaydın söyleyip masaya geçti. Amma masada Leyla'nın olmadığını fark etti.
" Leyla yok mu?"
Esma: Yok abi.Kahvaltıya gelemeyecek.
Emin: Neden? hasta mı ?
Ezo:Yok ya Uğurla kahvaltıya gitti.
Emin o anda çok şaşırdı.
Emin: Hangi Uğur ?
Ezo: Bizim uğur işte Emin.Senin arkadaşın.
Uğur aynı zamanda Ezonun yakın akrabasıydı.Uzun zamandır Eminle yakın arkadaştı.Eminin aklı almıyordu.Hangi ara Leyla'yla bu kadar yakınlaşmıştılar ki?
Esma: Uğura bak sen . Hemen konuşur konuşmaz Leyla'yı kahvaltıya çağırmış ha ?
Deyip gülümsedi Esma . Eminin kafasındaki sorular onu deli ediyordu.Tam babasının merdivenlerden inerken gördüğü sırada hemen ona taraf gitti.
"Günaydın baba . Seninle biraz konuşa bilir miyiz ?"
Nadir:Tamam oğul hemen odama geçelim o zaman
Emin: Hayır baba burda .
Nadir ağa oğlunun telaşını anlamamış , merak etmişti.
Emin : Baba benim sana bişey söylemem gerek.Aslında buna ben karar vermiştin amma...
Nadir : Ne oldu Emin? Bişey mi oldu oğul?
Emin: Baba konu benimle Sevdayla ilgili. Baba ben Sevdayı...
" Günaydınnn" diye ses duyuldu o sırada . Ne yazık ki Sevda o sırada yalı kapısından içeri geçmişti annesiyle birlikte .
Nadir ; A bak Oğlum Sevda da geldi.
Emin içinden küfürler savurmaya başladı kendine . Kahr etsin !
Emin; Sevda ? Senin ne işin var burada ?
Nuride : A oğlum o nasıl laf öyle ? Kaynananları ben çağırdım kahvaltıya.Onlarda sağolsun kırmadı beni.
Aytaç:Merhaba Emin oğlum.
Emin: Merhaba Aytaç teyze . Merhaba Sevda .Kusura bakma birden seni karşımda görünce şaşırdım.
deyip deminki söylediklerini geçiştirmeye çalıştı.
Emin; Size afiyet olsun o zaman . Benim şirkette işlerim var acil çıkmam gerek.
Sevda:A bizimle kahvaltı etmeyecek misin?
Emin:İşim var Sevda .Hadi hoşçakalın .
deyip bir hışımla çıktı evden Emin.Arabaya binip kendi kendine homurdandı.
"E tabi sen böyle yapıp hayatını mahv edip, ona bişey söylemezsen başkası gelip alır işte böyle elinden! Ne oluyor sana böyle ya ?! Emin ağasın oğlum sen ! Kendine gel !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Aşkına
RomanceEminim daha önce hiç böyle bir töre hikayesi okumadınız.Genç yazar kızın Mardin'e gelişi ile ateşlenen aşk hikayesi.Çok güzel bir değişik Mardin aşk romanı .