(Resimdeki Emin ağa)
1.bölüm"Ağam çok afedersiniz ama misafiriniz geldi"
Konağın çalışanı ağayla konuştuğu sırada odaya bir göz gezdirdi Leyla.İçerde iki erkek iki kadın vardı.İkisi yaşlı ikisi gençti.
Nadir ağa:Hoş gelmişsin Leyla xanım
Leyla:Hoş buldum Nadir ağa.
Sonunda bir ağayla buluşmuştu.Aslında hala tuhaf geliyordu ona bütün bunlar.
Nadir ağa:Nuride hanım,Civan,Ezo iste size bahs ettiğim Leyla xanım buydu.Önce bir selamlaşın hele.
Leyla tek tek hepsiyle selamlaşıp tanıştı.Ezo isimli kadın gözleri ağlamaktan kızarmış,Civan ise öfkeden yerinde duramıyordu.
Leyla:Şey ben galiba sizin konuşmanızı böldüm.Ben daha sonra uğrasam iyi olur.Ezo:Evet hiç iyi bir zamanlama olmadı.
Leyla utanmış başını yere eğmişti o sırada.
Bu sırada gelinine öfkeli öfkeli bakan Nadir ağa tam bir şeyler söyleyecekken Nuride xanım konuşmaya başlamıştı.Nuride:Olur mu öyle şey.Bizim de zaten konuşmamız bitmişti.Değil mi oğul?
Annesine öldürecekmiş gibi bakan Civan bir anda karışımın kolundan tutar gibi çıktı odadan.
Ailede baş verecek yeni bir olaya şahit olmuştu Leyla.Bu konak ona iyice meraklı gelmişti.Az sonra misafir odasında Nadir ağa ,hanımı Nuride xanım ve Leyla kahvelerini yudumlarken Leyla onu misafir edecekleri için ve ona bu şansı verecekleri için teşekkür ediyordu.Yarim saat sonra ayrılmak isteyen Leyla son planlarından bahs edip ayaklandı.
Leyla:Efendim ben bir kez daha teşekkür ederim.Artık akşam oldu.Gitmem gerek ötele geri dönmem gerek.
Nadir:Olur mı öyle şey Leyla xanım?Sen bizim misafirimizin .Seni ötele gönderecek değiliz ya ?
Nadir: evet doğru söylüyor Nadir.Yakışık alamaz kızım.
Leyla:Ama efendim olmaz ki .Yeteri kadar zaten yük olucam size.
Nadir:Olmaz öyle şey!Nadir ağa misafirini ötele gönderdi dedirtmem !Burada kalacaksın kızım o kadar.
Leyla her ne kadar ısrar etse de başaramamıştı.O yüzden ağadan izin alarak ötele geri dönmek ve eşyalarını almaya gitti.Sadece bu gecelik otelde kalıp yarın sabahtan konağa taşınacaktı.Bu konuda da Nadir ağanın ısrarıyla onun şöförlerinden biri götürmüştü onu.
Sabah olunca yeni bir güne uyanan Leyla Mardin'in o güzel havasını doya doya içine çekti.Ardından duş alıp hazırlandı.Bu gün güzel bir gündü.Otel çalışanlarıyla vedalaştıktan sonra dışarıya çıkıp ar ileride bir taksi durdurdu.Tam taksiye bindiği sırada diğer kapıdan uzun bacaklı sarışın birinin de bindiğini görüp şaşırdı.
Leyla:Siz de kimsiniz ne yapıyorsunuz?
"Asıl siz kimsiniz?Benim tutduğum takside ne arıyorsunuz ?"
Leyla şaşırmıştı çünkü taksini tutan kendisiydi.
Leyla;Hayır efendim yanlışınız var taksiyi ben tuttum.O yüzden lütfen inin.
"Hayır efendim ben tuttum ve inmiyorum.Şimdi inin arabadan"
deyim adama ağzı açık baktı Leyla.Ne kadar da yüzsüz biriydi diye düşündü .Onlar tartışırken onlar kenardan bakıp gülümseyen şöförden habersizdiler.
Leyla:Ne kadar da yüzsüz birisiniz?Hiç mi centilmenlik yok sizde ?
Adam gülümsemişti o sırada.Nedensizce karşısındaki kadınla tartışmak hoşuna gitmişti.Aslında inecekti arabadan.Ancak bir az daha da karşısındaki güzel kadını konuşturmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Aşkına
RomanceEminim daha önce hiç böyle bir töre hikayesi okumadınız.Genç yazar kızın Mardin'e gelişi ile ateşlenen aşk hikayesi.Çok güzel bir değişik Mardin aşk romanı .