2.bölüm

1.9K 46 4
                                    

Mardin aşkına
2.bölüm

Leyla utanmıştı.Nasıl yani bula bula onun mu odasını vermiştiler ona ? Kahraman etsin dedi fısıltıyla .

Emin:Buyur ?

Leyla:Şey pardon ben burasının senin odan olduğunu bilmiyordum.Özür dilerim.

Emin öylece izledi karşısındaki kadını.Belli ki kötü olmuş utanmıştı.Ancak bu onun suçu değildi.

Emin tam ağzını açıp konuşacakken dışardan gelen bağırtı sesiyle önce Emil daha sonra Leyla dışarıya koştu.Emilin yengesi Ezo delirmiş durumda ortalıkta bağırıyordu ağlayarak.Her kes dışarı çıkmış onu sakinleştirmeye çalışıyordu.O sırada Civan evde değildi

Ezo:Yeter!!! Dayanamıyorum ben bunu kaldıramam.Kocamı bir başkasıyla paylaşmam.

deyip ağlayarak yere düştü kadın.Yengesine yardıma Eminin kardeşi koşmuş onu tutmuştu.

Nuride:Kendine gel gelin bizi el aleme rezil mi etmek istiyorsun sen?

Ezo:Yeter hep sizin yüzünüzden .Kocam bile istemiyor bunu ama siz mecbur ediyorsunuz.

Nadir:Kendine gel ses tonuna dikkat et .Karşında kaynanan var senin.

Kadın delirmişcesine baktı Nadir ağaya.Birden deli olmuş gibi kahkaha atmaya başladığında Güler korkudan ağlamaya başlamıştı.Emin öylece kenarda durup olan biteni izlerken Leyla kadına acıyordu.

Ezo:Sen !Tüm bunların sebebi sensin.Senin yüzünden kocamı...

dediği sırada Nadir ağa elini kaldırıp kadına vurmak istedi ama eli havada kalmıştı.Nadir ağanın elini havada yakalamıştı Leyla.Herkes onun bu haraketine şaşırmıştı.Kim cüret ederdi ki Nadir ağanın önüne geçmeye ?Leyla etmişti.

Leyla:Yeter Nadir ağa.Görmüyor musunuz yeteri kadar acı çekiyor zaten?!

Her kes Nadir ağadan gelecek cevabı beklerken o sadece elini aşağı indirmiş Ezoya ters ters bakarak odasına taraf ilerlemişti. Tabi arkasından "Herkes odasına!" demeyi de unutmamıştı.

Herkes dağılmış bir tek Emin ,yengesi ve Leyla kalmıştı.Ezo teşekkür etmek için Leyla'ya sarılıp ağlarken Emin'le Leyla göz göze geldi.Bir anda bayılan Ezonun düşen bedenini tutamayınca Emin yardıma koştu hemen.

Leyla:Ay bayıldı ne yapacağız şimdi?

Emin:Merak etme hemen hastaneye götürürüz.

deyip yengesini kucağına alarak arabaya koştu Emin.Leyla da arkasından.Yengesini arka koltuğa yerleştiren Emin hemen öne geçti.Leyla Ezonun yanındaydı.Son hız hastaneye ilerleyen Emin hemen arabadan inip yengesini alarak hastaneye koştu.

Doktorlar hemen müdahale etti.Kadın baya bir üzülmüş ve bitkin düşmüştü.
Leyla oturup doktoru beklerken Emin hemen abisini aramıştı.Leylanın oturduğu yere oturdu o  da.

Emin:Cesaretin için seni tebrik ederim Leyla.

Leyla :ben ne yaptım ki ?

Emin:Daha ne olsun ?Babamın önünü kesdin.Onun önüne öyle kimse kolay kolay çıkamaz.

Leyla:Söz konusu günahsız bir kadındı .Onun öylece orda dayak yemesine dayanamazdım.Aslına bakarsan durum hiç iyi değil .İnşallah haklarında hayırlısı olur.

deyip başını aşağı şeydi Leyla.Emin ise bir kez daha hayran kalmıştı Leyla'ya.

"Nerde karım?!" diye koridorda ses yankılanmaya başladığında Emin hemen kalkıp abisini sakinleştirdi.

Mardin AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin