11.bölüm

1.8K 33 8
                                    

Mardin Aşkına
11.bölüm

Nadir ağanın konağında hazırlıklar başlamışdı.Bir kaç gündür geç saatte eve gelen Emin Leylanı göremiyordu bile.
Babasi Nadir ağaya razı olduğunu söylemişti ama pişmandı.Bir anlık öfkesiyle yapmıştı bunu.Ancak geri adım atamazdı artık.

Leyla ise şaşırmıştı duyduklarına .Daha gece ona " hayır ben istemiyorum Sevdaya bunu yapamam " diyen adam nasıl olurdu da sabah evlenmek istiyorum demişti?Bazen gerçekten Emini anlayamıyordu.Ancak onu görür görmez neden böyle yaptığını soracaktı ona.

Her kes kahvaltı için toplanmıştı.Düğün hazırlıkları hakkında Nuride hanım gelinleri ile konuşurken Leyla'nın bakışları Emindeydi.Ama Emin ona bakmıyor yemeye devam ediyordu.

Nuride:Leyla ben diyorum ki örf adetlerimizi yakından görmek istersen eğer sen de bizimle gel istersen düğün alışverişine?

Leyla:Bu güzel bir fikir Nuride teyze.Benim işime çok yarayacaktır.Teklifiniz için teşekkür ederim.

Nuride;Rica ederim kızım.O zaman sen kahvaltını et kızlarla birlikte hazırlan çıkalım.

Emin:Hepinize afiyet olsun.

Leyla:Emin bir dakika bekler misin?

Emin:Tabi buyur ?

Leyla:Gel terasta konuşalım.

Leyla önden giderken Emin de arkasından çıktı merdivenleri.Ne konuşacaklarını çok merak ediyordu.

Leyla:Neden böyle bir karar verdin?

Emin:Ne kararı?

Leyla:Bilmiyormuş gibi yapma Emin.O gece bana gelip Sevdayı sevmiyorum ona bunu yapamam demedin  mi?

Emin:Dedim.

Leyla:E ne değiştirdi kararını?

Emin:Ben de mutlu olmağı hak ediyorum diye düşündüm.Ben de evlenip çoluk çoçuğa karışmak istiyorum.Ben de sevilmek istiyorum yani.

Leyla:Bunu seni sevmediğin biri ile evlenerek mi yapacaksın?

Emin:Belki ileride seveceğim kadın olacak Sevda ?

Leyla:Ya aksi olursa ?

Emin:Olur ve ya olmaz bundan sana ne ki Leyla ?

Leyla bir anlık yüzüne vuran o sert cümleyle sustu.Doğru söylüyordu ona ne ki?

Leyla:Tamam.Affedersin seni de meşgul ettim.

deyip sakince geçip gitti Eminin yanından.

Emin çok sert olduğunun farkındaydı.Ancak kalp yanacaksa tek onun kalbi yanmayacaktı.
Çok kızıyordu ona da kardeşi Sedat'a da .Bir şeylerin farkına varmıştı ama çok geçti.

Tam bir hafta sonra Nadir ağa akşam üzeri Emini yanına çağırdı konuşmak için.

Nadir :Gel oğul gel.

Emin;Buyur baba?

Nadir:Yarın Haşmetlere gidip Sevdayı isteyeceğiz biliyorsun.

Emin:Evet .

Nadir ;Son kez sana sormak istiyorum.Kararından dönmedin değil mi?

Emin:Yok baba ne dediysem o.

Nadir:Tamam oğul.

Emin:Baba ben sana bişey demek istiyorum.

Nadir:Nedir o?

Emin:Baba Sedat'la Leyla'nın arasında bişeyler varmış gibi.

Nadir:Ne diyorsun sen oğul?

Emin:Ben öyle seziyorum.Sedatla Leyla olacak iş değil.

Nadir:Olacak iş değil evet .

Emin:İşte ben de onu diyorum

Nadir:Doğru diyorsun çünkü Sedat sevdiği kız hakkında bana daha demin bahs etti.

Emin:Ne ?Nasıl yani?

Nadir:Yani oğlum.Demin Sedat geldi kararlı şekilde bir kızı sevdiğini dedi.Sevdiğini ve onunla evlenmek istediğini dedi.

Emin şok içinde şok yaşıyordu.Aklı alamıyordu.Sedat başka birini mi seviyordu? Yani şimdi Emin kendi hayatını kendi elleri ile mi karartmıştı?

Mardin AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin