7.Bölüm -Aile?-

7.8K 420 125
                                    

Medya: First love ornitorenk

Beyaz ışık!

Kahretmesin gerçekten beyaz ışık! Bu sefer kurtulamadık be Kayli.

Aha beyaz ışık Yeşil'e döndü! Bir dakika bu ışık göze mi döndü ben mi şizofreniye bağladım. İki tane yeşil göz hızla açılmış ve bana odaklanmıştı.

"Baba bak uyandı!"

Duyduğum tanıdık sesle gözlerim tamamen açılmıştı artık. Sorun şu ki hala gözümün içine giricek gibi olan uzaylımsı yeşil gözlerle bakışıyordum.

Yeşil uzaylı!!

Korkuyla sağ elimi harekete geçirdim ve avucumun ortasıyla bana bakan kişinin anlının ortasına geriye ittirerek çaktım bitane!

Hızla doğruldumda karşımdaki kişi acıyla anlını tutmuştu

Gerçekten çakmışım...

Şokla ayağa kaldırdım kendimi ve bulunduğum yatağın üstünde hızla olduğum yeri süzmeye başladım. Şuan elimde bıçak bile olsa düşünmeden fırlatırdım o derece gerilmiştim!

"Oha abime geçirdi!"

Duyduğum sesle kafamı direkt oraya çevirdim.

Bu Efken'di

Abim dediği kişi de şuan anlını tutarak bana bakan sarışın çıtır ortopedi doktorumdu!

Onu gördüğüm gibi endişeyle söyledim

"Ayy çok özür dilerim ben ne bileyim sizin olduğunuz. Offf iyimisiniz!!"

Sarp elini kafasından çekmiş ve sırıtarak "Daha iyi günlerim oldu" demişti

Efken ona abi mi demişti?...

Yoook yok yanlış duymuş olmalıyım

Gözüm Efken'in yanındaki yaşlı sarışın mavi gözlü adama kaldığında Sarpla bu kadar benzediğini görmek oldukça afallatmıştı. Adam bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu. Yatağın üstüne çıkmış çocuğumun kafasına çakan birisini görsem bende şaşırırdım.

Yanındaki onunla yaşıt gibi duran kadın yani sanırım anneleri beni baştan aşağı inceliyordu. Kahverengi dolgun saçları ve koyu kahve gözleriyle afet duruyordu. Bakışları yüzümde durunca afallamış gibi oldu. Gözleri saçlarımda uzun uzun gezindi.

Saçımda sakız mı var abla niye öyle bakıyosun??

Anneleriyle niye hiçbir geni geçmemiş diye düşünmeden edemedim. Yani 3 kardeştiler ha. 3 sarı kafa?!

Anneleri olsam birisi bana benzesin isterdim illaki. Ben doğurdum sonuçta

"Bir dakika şimdi siz hepiniz kardeş misiniz?" Dedim şokla karşımdaki üç sarı papatyaya bakarak.

"Maalesef"

Ediz'in konuşmasıyla Sarp beline geçirmişti bitane ardından konuşmuştu

"Yorgunsundur gel aşağıya kahvaltı yapalım"  Sarp'ın dediği şeyle yerimde kıpırdandım.

"Sana herşeyi aşağıda anlatacağız. Bu arada ordan inmeyi düşünüyormusun?"

Efken'in gülerken söylediği şeyle

"Ha" diyip hemen yataktan aşağı indim. Hepsinin gözü bendeydi. Evet insan olma zamanı gelmişti

Bu kadar renkli gözle etraf disko topu gibi görünüyo ama! Ben ne yapayım

Nerdesin Kayla? - (Gerçek Ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin