,,İlk Kıvılcımlar''

49 4 0
                                    


**Bölüm 1**
Gözlerini kapatıp sessizliğe gömülen Sare, odasında kitap okurken iç dünyasında dolaşıyordu. Dışarıdaki güneş ışığı, odasını yumuşak bir ışıkla aydınlatırken, Sare'in düşünceleri kitap sayfalarında kayboluyordu. Genç kızın yüzünde, okuduğu satırların etkisiyle beliren hafif bir gülümseme vardı.

Sare'in ailesi, sık sık ziyaret ettikleri dostları olan Yaman ailesine bir akşam yemeğine davet edildi. Sare, bu ziyareti pek istemese de ailesini kırmamak adına kabul etti. Yemek sonrası oturma odasında çay içerken, Sare'in gözleri Yaman ailesinin oğlu Karan'a takıldı.

Karan, odanın diğer köşesinde sessizce oturuyor, kitap okuyor ve ara sıra ailesiyle sohbet ediyordu. Sare, Karan'ın sessizliğine rağmen etrafındaki insanlara karşı nazik ve anlayışlı tavırlarını fark etti. Onun içindeki derinlik ve incelik, genç kızın merakını uyandırdı.

Karan'in gözleri Sare'nin üzerindeyken, genç kızın kal bini hızla çarpmaya başladı. Bir an için göz teması kurduklarında, Sare'nin içinde garip bir heyecan dalgası hissedildi. Her ne kadar genç kız bu hissi anlamlandıramasa da, Karan'ın varlığı etrafındaki her şeyi silip süpürmüş gibiydi.

O gece eve dönerken, Sare'nin düşünceleri Karan'ın yüzünde dolaşıyordu. Onun esrarengiz çekiciliği ve derin bakışları genç kızın zihninde iz bırakmıştı. Bir yandan da bu yeni hislerle baş etmeye çalışıyordu.

Ertesi gün, Sare'nin aklı hala Karan'a dalmışken, telefonu çaldı. Arayan, Karan'ın annesiydi. Yaman ailesinden gelen bir davetiyeyle karşılaştı. Davet, Yaman ailesinin yazlık villalarında düzenlenecek olan bir doğum günü partisine aitti. Sare, hem heyecanlı hem de tedirgindi. Karan'la tekrar karşılaşacak olmanın heyecanıyla çırpınıyordu, ancak bu yeni duygularıyla nasıl baş edeceğini bilmiyordu.

Bu daveti kabul etmek, Sare'nin  hayatında yeni bir sayfa açacaktı. Kararını verdi ve doğum günü partisine gitmeye karar verdi. Henüz tanımadığı duygularla dolu bu yeni dünyaya adım atmak.

Bağlanmış Yollar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin