"Kırılma Noktası"

25 1 3
                                    

Medya:Fatih

Aradan birkaç hafta geçmişti ve Sare nihayet kendini toparlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aradan birkaç hafta geçmişti ve Sare nihayet kendini toparlamıştı. Bu süre zarfında, Fatih'le sık sık buluşup konuşmaları sayesinde aralarındaki bağ daha da güçlenmişti. Ancak, Sare'nin içine düştüğü karmaşa, onu hala Karan'ı düşünmekten alıkoyamıyordu. Hatta bu yüzden Buğlem ile olan dostluğu bile zarar görmeye başlamıştı.

Birkac gün sonra Sare, Fatih'i Karan'ın arkadaşı Buğra'nın mekanına çağırır ki Karan onları görüp sinirlensin diye.

Akşam, mekana girdiklerinde Sare ve Fatih hemen bir masaya otururlar. Sare, etrafı göz ucuyla kontrol ederken Karan'ı görür ve ona bakarak gülümser. Fatih, Sare'nin bu davranışını anlamaz ve ona daha da yakın olmak için elini tutar. Bu sırada Karan onları görür ve yüz ifadesi değişir. İçinde kıskançlık ve öfke kaynamaya başlar.

Sare, Karan'ın tepkisini görmek için Fatih'e iyice yaklaşır ve onunla samimi bir şekilde konuşmaya başlar. Karan, daha fazla dayanamayarak yanlarına gelir ve sert bir şekilde konuşur:

- "Senin bu saatte burada ne işin var, hem de bu çocukla? Ailenin burda olduğunuzdan haberi var mı?"

Sare, Karan'ın yüzüne bakarak sakin ama kararlı bir şekilde cevap verir:
- "Evet, var. Ailem her şeyden haberdar. Benim ne yaptığımı kontrol etmene gerek yok Karan abi."

Fatih, Karan'ın bu tavrından rahatsız olur ve araya girmeye çalışır:
- "Karan, sakin ol. Biz sadece arkadaşız ve birlikte vakit geçiriyoruz."

Karan, Fatih'in sözlerini duymazdan gelerek Sare'ye tekrar döner:
- "Bunun böyle olacağını düşünmemiştim Sare. Sen gerçekten onunla mı vakit geçiriyorsun?"

Sare, Karan'ın bu tepkisinden bıkmış bir şekilde cevap verir:
- "Evet, onunla vakit geçiriyorum. Bu seni neden bu kadar ilgilendiriyor, abim değilsin sonuçta?"

Karan, derin bir nefes alarak sakinleşmeye çalışır ama yine de kızgınlığını gizleyemez:
- "Sadece senin iyiliğini düşünüyorum Sare. Ama anlaşılan bu şekilde konuşmak bir işe yaramıyor."

Sare, Karan'a meydan okurcasına bakar:
- "Benim iyiliğimi düşünüyorsan, bana güvenmelisin. Ve Fatih de benim arkadaşım, bunu kabul etmek zorundasın."

Bu sırada, Buğra durumu fark eder ve ortamı yumuşatmak için yanlarına gelir:
- "Arkadaşlar, burada tartışmak yerine sakin olalım. Karan, sanırım senin de biraz rahatlamaya ihtiyacın var."

Karan, Buğra'nın sözlerini dikkate alarak geri çekilir ve sakinleşmeye çalışır. Sare, Fatih'e dönerek:
- "Sanırım burada kalmak istemiyorum. Gitsek iyi olur."

Fatih, Sare'ye destek olur ve birlikte mekandan ayrılırlar. Karan, onları gözleriyle takip ederken içinde büyük bir boşluk hisseder.

Sare, Fatih'e her şeyi açıkça söylemez, sadece Karan'ın tavırlarından dolayı ondan özür diler ve Karan'ın sadece bir aile dostu olduğu için onu korumak istediğini belirtir. Fatih, Sare'yi evine bırakır. Sare eve varınca odasına geçer ve telefonuna gelen mesajı görür.

Mesaj Karan'dandır:

"Bir daha o çocukla seni yan yana görmeyeceğim, Sare. Bu iş böyle bitmez. Konuşmamız lazım."

Sare, derin bir nefes alır ve mesajı okuduktan sonra düşüncelere dalar. Karan'ın bu kadar sert ve sahiplenici tavırları onu hem kızdırır hem de kafasını karıştırır. Bu durumu nasıl çözeceğini düşünürken, bir yandan da Karan'ın ona olan gerçek hislerini anlamaya çalışır.

Ve Karanın sevgilisi varken ona niye bu kadar karıştığını anlayama çalışır, acaba beni kıskandı mi diye düşünmeden edemez.

Bu sırada Karan evine gelmiştir ve içinde yeni yeni filizlenin ve daha önce hiç bir zaman hissetmediği bu duyguyla baş etmeye çalışmaktadır.

Acaba iki genç için bu akşam bir dönüm noktası mı olacaktır???

Bağlanmış Yollar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin