Medya: Sarenin Elbisesi
"Bir hafta sonra, Buğra'nın doğum günü partisi için mekan hazırdı ve Buğra, Buğlem ve Sare'yi de davet etmişti. Araları ne kadar kötü olursa olsun, Buğlem Sare'yi kıramamış ve o da gelmeye karar vermişti.
Tabii ki, Buğlem, Fatih'in de Sare ile bu partiye geleceğini bilmiyordu. Sare, Fatih'i sırf karşılıklı inatları yüzünden çağırmıştı, çünkü o da bu partide olacağını biliyordu.
Sare, en güzel elbisesini giymiş, saatlerdir bu parti için hazırlanmıştı. Arkadaşı Buğlem, doğrudan partiye gidecekti. Fatih, Sare'yi almaya geldi ve birlikte partiye gideceklerdi.
Sare ve Fatih içeriye girerken, Sare'nin gözleri, kendilerine sinirle bakan Karan'la buluştu; ancak o da yanında sevgilisiyleydi. Sare, içi kan ağlasa da dik durmaya karar verdi ve hemen arkadaşı Buğlem'in masasına, Fatih'le birlikte geçtiler."
Buğra, Fatih, Sare ve Buğlem'i Karan ve sevgilisinin masasına davet etti. Sare, Karan'ı kıskandırmaya çalıştı Fatih' e yakın davranarak ve sürekli ona alttan alttan laf sokmaya başladı.
Masadaki herkes onların arasındaki bu gerginliği anlam veremedi.
Diğer yandan Karan sinirden yerinde duramıyordu, Sare'nin yanında bu çocuğu görmeye dayanamıyordu.Sare'nin içi fırtınalarla doluydu. Lavaboda kendine geldiğinde, Karan'ın karşısına çıkmasıyla daha da sinirlendi.
Buğra, Fatih, Sare ve Buğlem'i Karan ve sevgilisinin masasına davet etti. Sare, Karan'ı kıskandırmaya çalışarak sürekli ona laf sokmaya başladı.
Daha sonra Sare, lavaboya gitti. Tam o sırada karşısına Karan çıktı ve "Sana bu çocukla görüşmeyeceksin demedim mi?" dedi. Kız, sinirle "Sen kim oluyorsun da bana karışıyorsun?" diye karşılık verdi, "Sen git sevgiline karış, sen benim neyim oluyorsun ki?" dedi.
Aniden Karan, kızı kendine çekip öptü.
Hızla kendisini geriye çekip karşısındaki adama tokat atarak, "Sen ne yaptığını sanıyorsun, ne hakla beni öpersin !" diye bağırdı. Ardından masaya geri dönüp Fatih'e, midesinin üşüdüğünü ve eve gitmek istediğini söyledi.
Fatih, Sare'yi evine bırakmak için arabasını hazırladı. Sare'nin içinde fırtınalar koptu; hem öfke hem de kafa karışıklığı içindeydi. Diğer yandan, Karan onların arkasından bakakaldı, içinde kıskançlık ve pişmanlık duyguları birbirine karışmıştı.
Sare, arabaya binerken kafasında bir sürü soru işaretiyle eve doğru yol aldı. Karan ise kız arkadaşıyla dans etmek isteyince ve ısrar edince sert bir şekilde reddetti. Kız sinirlendi, arabasına atlayıp hızla evine doğru yola çıktı. Karan'ın bu tavrını bir türlü aklından çıkaramadı.
Gecenin ilerleyen saatlerinde, Sare ve Karan'ın içinde fırtınalar koparken, duygular karışmış ve karmaşık bir hal almıştı.
Bu arada hala masada oturan Sare'nin arkadaşı Buğlem, Sare'nin apar topar kalkmasına bir anlam veremede ve Sare'nin ardından baka kaldı, tam arkadaşının yanına gitmek isterken Buğra onu durdurdu. "Bu gece benim doğum günüm, bu partinin en güzel kızı benimle dans etmez mi acaba?" dedi. Kız, şaşkınlıkla karşılasa da bir şey diyemeden Buğra ile dans etmeye başladı.
Dans sırasında Sare'nin arkadaşıyla göz teması kuran Buğra, kıza gülümseyip samimi bir şekilde sohbet etmeye başladı. Aralarında geçen derin ve anlamlı diyaloglar ile Buğlem, Buğra'nın doğum gününü kutlamak için özel bir an oluşturdu.
Bu an, gecenin ilerleyen saatlerinde duygusal bir bağ ve anlayışın oluşmasına sebep oldu. Herkesin içindeki karmaşık duygular, bu özel anın getirdiği sakinlik ve mutlulukla bir araya geldi.
Bu doğum günü partisi herkesin içinde fırtınılar koparmıştı ve beklenmedik duyguları açığa çıkarmıştı.
Bölüm Sonu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağlanmış Yollar
Romance### Tanıtım Yazısı: Sare, içten içe yıllardır büyüttüğü platonik aşkını Karan'a açılmanın hayalini kurmaktadır. Ancak Karan'ın bir partide başka bir kızla dans ettiğini gördüğünde, Sare'nin dünyası başına yıkılır."Kalp Kırıklığı," genç bir kızın aş...