Kız, son bir haftadır hala Karan'la ettiği dansı, aralarındaki o çekimi düşünüyordu ve ne yapması gerektiğini bilemiyordu. Çünkü şöyle bir gerçek vardı ki Karan'ın bir sevgilisi vardı ve bu yüzden bir araya gelemeyeceklerdi. Ama Karan'ın onu neden kıskandığını, onu öptüğünü ve ona neden sevgilisiymiş gibi davrandığını bir türlü anlayamıyordu.
Annesi, kızdaki bu değişikliğin farkındaydı ve kıza sürekli bunun nedenini soruyordu. Kız annesini geçiştiriyordu, ama annesinin inanmadığını biliyordu. Sare, bütün bu olanlardan kurtulmak ve kafasını toplamak için arkadaşı Buglem'le işten izin alıp birlikte iki haftalık tatil planı yapmışlardı. Buglemgil'in yazlığına, Kuş Adası'na gitmeye karar verdiler.
Bu tatil ona çok iyi gelecekti. Sabah erkenden Buglem, onu aldı ve birlikte yola çıktılar. Yol boyunca Buglem, eğlenceli şarkılar açtı ve Sare'yi neşelendirmeye çalıştı. Birkaç saat sonra Kuş Adası'na varmışlardı; Buglemgil'in ailesi onlar için yazlığı temizletmişti.
Hatta ev için market alışverişi de yapılmış, havuzda temizletilmişti. Yani güzel bir tatil onları bekliyordu. İki kız önce bir şeyler yediler, daha sonra havuza girdiler ve akşam yemeğini dışarıda yemeye karar verdiler ve Buglem'in çocukluk arkadaşı Tuğçe'nin kafesine gittiler.
Tuğçe, onlarla oturmuş ve sohbet etmişlerdi, Sare Tuğçe ile çok iyi anlaştı.
Kızlar Tuğçe ile yarın için planlar yaptilar, birlikte havuza gideceklerdi ve ondan sonra Tuğçe onları balık ve meze yemek için çok güzel bir restorana götürecekti. Ertesi gün sabah kahvaltılarını yaptılar ve havuza gittiler birlikte. Saat öğlen iki gibi kaldıkları yere dönüp hazırlandılar ve Tuğçe de onları arabasıyla alıp restorana götürdü. Burada hem balık yiyeceklerdi ve daha sonra da bu mekanda canlı müzik vardı.
Kızlar güzelce yemeklerini yediler. Yemekleri bitince de müzik dinlediler, hatta dans ettiler ve Sare bir kadeh içki içmişti. Ama kız alışık olmadığı için hemen çakırkeyif olmuştu, hatta bu yüzden sürekli bağırarak şarkı söylüyordu ve asla eve gitmek istemiyordu. Buglem ve Tuğçe zorlukla olsa kızı arabaya bindirdiler ve eve gittiler. İki kız Sare'yi yatağına yatırdılar ve daha sonra Tuğçe de evine gitti, Buglem de odasına gidip uyumaya geçti.
Gecenin sessizliğiyle sarılan yıldızlar, kızların hafızalarında tatlı bir melodi bıraktı. Sare'nin içindeki karmaşık duygular, o gece yıldızlara karışıp kayboldu. Yeni bir gün doğarken, umut dolu bir sabahın kıyısında, kızların hayatındaki macera devam ediyordu...
Umarım yeni bölümü beğenirsiniz 🥰
Sarenin elbisesi
Buğlemin kombini
Bu da Tuğçe'nin kombini
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağlanmış Yollar
Romance### Tanıtım Yazısı: Sare, içten içe yıllardır büyüttüğü platonik aşkını Karan'a açılmanın hayalini kurmaktadır. Ancak Karan'ın bir partide başka bir kızla dans ettiğini gördüğünde, Sare'nin dünyası başına yıkılır."Kalp Kırıklığı," genç bir kızın aş...